Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar wil je precies met dit topic heen?
Tja...wilshaus
wilshaus is offline
Laatste activiteit: 1 mei 2012 18:51
[...]
Vergeet het voorwiel aangedreven geweld van serpent en tamiya niet. Wie gaat met een FF chasis rijden?
[...]
Toch mis ik bij veel clubs een goede instapklasse.
Het zou zo mooi zijn als er landelijk in samenwerking met Nomac winkels Scholen en clubs
een betaalbare goede instapklasse van de grond komt.
Dat van Tamiya heb ik nooit echt begrepen. Het enige wat ik van ze zie zijn re-releases van 10 jaar oude modellen met brushed motoren. Hoe kan dat mee komen met de brushless concurrenten?
Let wel dat ik een 'backyard basher' ben met twee offroad auto's en nog nooit een wedstrijd van dicht bij heb gezien![]()
Dat van Tamiya heb ik nooit echt begrepen. Het enige wat ik van ze zie zijn re-releases van 10 jaar oude modellen met brushed motoren. Hoe kan dat mee komen met de brushless concurrenten?
Het probleem ligt niet zozeer bij de clubs maar bij de animo vanuit dergelijke instappers. In het verleden is iets al op de MACH geprobeerd en zie wat het uiteindelijk geworden is:
beginners-opgelet-roto-en-trekstartklasse-op-de-mach
Ik denk dat de trend toch elektro is. Simpel kosten.
Ik denk meer aan een ander beginners concept. Waarbij sponsoring de sleutel moet zijn.
De club koopt/krijgt(via sponsoring) een eenheids elektro auto voor de beginner.