electro speedboot

Hey,

inderaad niets mis met de link hoor;)

Ook zijn wij nieuwsgierig naar wie jij bent, dat praat makkelijker:D

over de boot:

De boot die je laat zien is een typische speelgoedboot, hij stuurt door 1 motor uit te zetten en heeft dus ook geen roer. verder zit er standaard electronica in, hier kun je geen grotere motoren op zetten of meer spanning. ook de snelheid moet je niet te veel van verwachten, met een boot van 1 meter lang heb je best wat power nodig om hem snel te laten gaan. ook kun je hem niet trimmen zodat hij rechtdoor gaat.

ik zou hem dus niet nemen, in het begin is het leuk maar daarna ga je er spijt van krijgen. als je goedkoop snel wilt dan zul je een heel stuk kleiner moeten gaan dan 1 meter.

Ook is het begrip goedkoop en het begrip snel erg verschillend per persoon, daarom moeten wij weten wat je budget is en hoe snel je wilt gaan.

modelbouw is een super leuke hobby maar helaas verschrikkelijk duur als je snel wilt gaan.

Dus eerst wat meer info, daarna kunnen we verder kijken

Groetjes,

Jelmer

ben echter wel zo niet slim geweest om een nadere nieuw te kopen die me vies tegenvalt qua snelheid (wil niet eens in plane) . Heb wel een paar tecnische vragen: kun je ook snellere schroeven krijgen?

Hey,

kun je wat foto's maken van de boot, (binnenkant, onderwaterschip, spiegel en als het kan een foto van de zij-achterkant zodat we de hoek kunnen zien die de as heeft) dan hebben wij ook een beeld waar het over gaat.

snellere schroeven zijn te krijgen maar dit zal je motoren wel meer belasten en ik weet niet of de electronica dat aan kan. ook moet de asdiameter een normale maat zijn, als je as 4mm schroefdraad heeft kun je er andere schroeven op doen. als je echt sneller wilt zul je er waarschijnlijk en grotere motor in moeten zetten (of heeft hij er twee?) dat zal dan ook betekenen dat er andere electronica in moet omdat de huidige het waarschijnlijk niet aan zal kunnen. al met al wordt het dan een duur grapje, als je dat echt wilt gaan doen met je je afvragen of de romp dat wel waard is, je kunt dan misschien beter de boel op marktplaats gooien of door het raam en een goede 2ehands boot aan schaffen, is stukken goedkoper als nieuw en een goede manier om aan een leuke boot te komen.

Groetjes,

Jelmer

Back