A/V ampére voltage?
Begin eerst een even te vertellen wat voor een model je de lucht in wilt sturen. Das wel handig. Ook even vertellen wat de besturing wordt. 2 motoren langs de romp, of misschien wel één in het staartstuk. Voorin de neus zie je ook wel eens.
Ik weet niet hoe groot je "luchtschip" wordt, maar ik denk dat je in de richting van 2x Graupner Speed 400 7.2 volt moet gaan denken. Dit met 2x een 10 ampere regelaar van Robbe of Castle Creation of een ander merk. En aangezien je niet hele bakken vermogen nodig hebt (vandaar ook Speed motoren in de 7.2 volt range) zit ik dan te denken aan 2x lithium polymeer cellen van 2000Mah (graupner of ander merk)
En als het geld in je achtertuin groeit, of je wilt gewoon een schip dat goed in orde is en je liever wat meer geld uitgeeft voor wat meer kwalliteit kun je ook kiezen voor borstellooze motoren. Per motor een regelaar is de regel dan. En als je de prijs van een borstel motor met regelaar maal 2.5 doet zit je in de richting van de prijs van een borstellooze set.
Als je wat meer informatie kunt geven denk ik dat er wel wat meer mensen wakker schieten met tips.
suc6.