Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou, omdat hij zo weinig druk op het neuswiel heeft, dat hij niet te sturen viel. Maar dan ook echt helemaal niet. Boven stapvoets hing dat neuswiel continue boven de baan. En daardoor: zelfs het kleinste hobbeltje in de baan drukte continue die hak in het gras.Eh... Waarom heb je in godsnaam dat ding uit de hand gelanceerd? Mooi k**** in ieder geval
Oh, hij vloog wel hoor, maar als hij op zijn kant ligt is de lift ook naar opzij gericht, en dat zie je niet vanaf het camera standpunt. En hij begon ook al wel te reageren, ongeveer een halve meter boven de grond, maar te weinig en te laat, en ik kon geen kant meer uit.Geen lift te bespeuren. Niets dat op vliegen lijkt.
Daar is niet zo heel veel meer aan te redden, daar ontkom ik niet aan, want alles is ontzet, ook het motorschot.Bouw geen nieuwe romp! Alle onderdelen zorgvuldig bijeen. En lijmen met CA en papier als vulmiddel.
Dan zou ik de wielkasten aan moeten passen, en daar heb ik eerlijk gezegd niet zo veel zin in. Sowiso, voor het neuswiel is geen ruimte voor een groter wiel.Grotere wielen, tonen niet, maar haken ook niet in gras. 68 mm Kavans gaan prima...
Toevallig kreeg ik vorige week van een medeforummer een PB met video van zijn eigen X1200 die hij ook net anderhalve week geleden gemaidend had, en dat ding woog 3100 gram, nog eens 4 ons zwaarder dan die van mij. Ik had zijn roeruitslagen ongeveer aangehouden.Ik denk dat 75% van die kisten bij de eerste vlucht al afgewrakt waren. Tijd doet dat vergeten. Overlevering is er niet.
Maar wel over de staart en die doen het voornamelijk werkNou ja, rolroeren hebben bij de meeste tractor-opstellingen OOK geen propwash over de roeren, en die sturen wél...
????Maar wel over de staart en die doen het voornamelijk werk
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt... Het ding rolde naar rechts en ik had vol links rol (pusher prop, koppel is rechtsom).Roeren lopen door van eind tot midden en ze zitten achteraan dus prop wind in pull op stelling. Nu heb jij push opstelling dus voor de prop gebeurt er zeer weinig en is de vliegsnelheid die nu voor aanstroming over de roeren moet zorgen en die was te laag wat je zag bij de handstart, door koppel wil het toestel links om rollen, je corrigeert met rechts rol dus je creëert een overtrek op de linker vleugel en het toestel blijft er in hangen. Door de weerstand bouwt hij ook geen afdoende snelheid op en gaat omlaag. Je ziet inderdaad dat het toestel op je roeren begint te reageren, maar je hebt helaas te weinig lucht over had je een meter meer hoogte gehad of meer vermogen, had hij gevlogen.
Een 10 x 6 is voor de motor op zich een goede prop, maar die steekt te ver naar onderen uit, tot voorbij de hak.Het is een os40 sf wat je er op hebt zitten?
Daar zetten de meesten een 10x6 prop op weliswaar op methanol jij hebt nu een 9x7x3? En merk?
Misschien de seperate hoogteroeren ook mixen als rol dan gebruik je het complete roer oppervlak Enn is er minder uitslag nodig.
Moet toch ook bij Delta? Via mixers?