electronische regelaar alleen vooruit?

• Topicstarter Topicstarter AMDyuurei
  • Startdatum Startdatum
A

AMDyuurei

Guest
Eey mede Mbouwers,

Ik zoek al tijden een electronische regelaar die mijn hovercraft's speed 600 van graupner kan "beheersen", echter hij mag maar 1 kant op kunnen gaan. Ik heb de laatste tijd nogal de neiging om perongeluk de knuppel toch de andere kant op te duwen dan gaat me hovercraft richting grond :( 8O

Weet iemand een regelaar die deze motor in combinatie met een 6cell's 3000mA accu kan hebben?

Jij zoekt een vliegtuigregelaar voor geborstelde motoren!
Die zijn er genoeg.
Elke modelbouwwinkel kan ze leveren in alle soorten en maten.
Ook voor de speed 600.

Succes met je project
Frank

Hier in Leeuwarden kon die man me niet helpen ( heb ook niet het idee dat hij er wat vanaf weet maarja hij bestaat al 10 jaar :roll: )

Watvoor raden jullie aan waarmee ik het hoogste rendement haal, hij draaid geschat de hele tijd op 60-75% van zjin vermogen hoger hoeft hij niet tenzij hij meer lading mee gaat nemen.

Wat voor zender heb je? Kan je niet een gascurve instellen van 50% naar 100%? Scheelt je weer een aankoop ;)

WOOW das niet duur en beter dan zitten klooien met me zender. Heb een Skysport 4 (dik illegaal i know blabla) en kan volgens mij alleen canal reverse doen, anders moet ik nog even in het boekje zoeken.

edit:

Kan dat ding nou 1 kant op of ook achteruit?? (staat er niet bij)

Lijkt me zo goed als uitgesloten dat deze voor en achteruit gaat aangezien rctechnics alleen maar vliegtuig spul verkoopt ;)

Mooi bedankt mensen :D jullie deden er zelfs nog korter over dan de modelbouw zaak hier die zgn. alles heeft.

Ik plaats mijn bestelling binnenkort!

of dat hij met de b band in nl vliegt :D
of dat hij hem illegaal gekocht heeft :P

Illegaal gekocht niet:)

Ik bestuur ermee:

Hovercraft
boot paulaIII
offroad autotje
Oud verrot vliegtuigje (heel af en toe)

en dat allemaal hier naast de deur..dat mag volgens mij niet met 35mhz :roll: :oops:

is dat verboden dan?

:offtopic:
en hoe zit dat met 40 MHz een vliegtuig besturen?(dat doe ik namelijk, ook skysport 4)
ik doe het wel naast de deur, is het dan toevallig zo dat 35 voor op clubs en 40 voor wild is? :D haha

Misschien zeggen jullie dat ik niet zo kort door de bocht moet/mag zijn:

Ik vind het allemaal wel best met welke zender voor wat..hij doet het perfect..1.2 km ongeveer bereik (1 x getest :P ) verder is een hovercraft volgens mij een boot hoor, hij vaart over water en land (dat is wat mij altijd word verteld) niet dat het me veel uitmaakt het is en blijft een hovercraft.

Back