Electrovlieger

• Topicstarter Topicstarter jempi25
  • Startdatum Startdatum
J

jempi25

Guest
Hallo, ik ben nieuw.
Heb gisteren een Toro 300 zien vliegen en vond het zeer goed.
Nu is mijn vraag momenteel is er de Toro 900 BL en deze kost 49 €!
Maar ik kan niet goed aan de uitleg aan uit.
Op deze sitelink staat het model.
Kan iemand mij helpen hiermee?
http://www.modellbau-bichler.com/toro900bl09m-p-6853.html?osCsid=72106ecb77242c7f86eb9353acce9440
Zit hier alles in of moeten die RC-Ausrüstung erbij aangekocht worden, ik vermoed van wel en jullie? En wat is dan de totaalprijs?
Is dit een goed vliegertje voor het starten met elektro vliegen of raden jullie iets anders aan?
Bv kerosine of een ander toestel elektro?
Graag berichtje terug aub

als je goed kijkt en engelse site taal aan klikt.
Merk je dat dit vliegtuig nog niet beschikbaar is om te leveren ook.
Ook weet ik niet of dit een geschikt beginners vliegtuig is.
Iedereen zal je de easystar of minimag van multiplex aanraden....

mvg sven

Een Wing is denk ik niet echt een beginnerstoestel.Ik ben na een jaar terug begonnen met vliegen.En heb me een Twinstar II aangeschaft.Koste mij RR (reciever ready) 169€.Alle ellectro zit hier dus al bij inbegrepen.Servo's,regelaar,kabels,... . Hij is zelfs al voor een groot deel in mekaar gestoken.
Aangekocht via Natterer Modelbouw.Snelle levering en zeker niet duur.

Klopt helemaal, de modellen van multiplex zijn prima! Een Twinstar is lekker stabiel te vliegen, niet kritisch en zweeft geweldig. Met zijn 1.50m spanwijdte is hij ook goed op afstand te zien.
Ook de Minimag is een leuk ding. Ze zijn van elapor gemaakt en als je eens een ongelukje hebt is dat niet meteen een drama, het is nl erg stevig.
Als je een ongeschikt toestel koopt en crashed, is de lol er snel vanaf en ben je een hoop geld kwijt en een teleurstelling rijker.

Vergeet voorlopig die Torro 300 en doe wat mijn voorgangers gezegd hebben. Kijk voor een van de volgende modellen, Easystar, twinstar of minimag van Multiplex, dit zijn alle drie perfecte trainers. En dan natuurlijk het belangrijkste, ga niet alleen lopen klooien, maar zoek een club in jou buurt waar je les krijgt van een ervaren instructeur. En als clublid krijg je die vlieglessen gratis.

Luister maar naar Ome Theo :lol: , dan komt het helemaal goed!!!!!!!!!!!!!!
Man met reuze ervaring!!!!!!

Han.

Hallo,
De raad die jullie geven is goed.
De Twinstar II is dat de prijs alles inbegrepen?
Ook de afstandsbediening?
greetz
Jempi

Hoi Jempi,

Waar woon je ?

Naast advies, heb je ook uitleg nodig over het opladen en instellen van alle RC spullen...

Er zijn overal modelvliegers die je willen helpen met het opstarten van deze hobby ...

Zo ook bij de aanschaf hier van..

Groeten Martin

Aan zijn schrijven te zien komt jempi25 ergens uit vlaanderen. :wink:

Kijk HIER eens voor clubs en ga daar eens horen wat ze je aanraden en naar welke winkels je moet gaan.
Reken verder op een 200-300 Euro om aan het vliegen te geraken.

De totale prijs voor men twinstar II is : Twinstar II RR 169€,zender (Mx 12) 140€,lader (ultramat 14) 68€ en 2 lipo's tesamen 120€.Totaal maakt dit 487€.
En dan heb ik niet de duurste producten genomen.Was zelfs ook eventjes geschrokken van het bedrag.Maar vliegen is immers een dure hobby.

Back