Elektro auto maken.

Hallo mensen, ik wil eigenlijk een auto bouwen uit het niets.
ik heb al een chassis, een heeele kleine!
die is 17,7 cm groot, en daarmee wil ik een auto bouwen.
Wat heb ik nodig? d.w.z een servo motor en wat nog meer?
ik heb eigenlijk niet zoveel verstand, niks eigenlijk.
de body heb ik al. en het is 5.2 cm breed. wat moet ik doen wat voor dingen moet ik in doen? batterijen, gears ofzo.
Kunnen jullie mij vertellen wat ik moet kopen of doen?
mijn budget is tachtig (80) euro.

Regards, I Maiestas I

Je hebt onder andere nodig:
Een ontvanger
Een regelaar
Een motortje (erg klein)
Wat tandwieletjes
Stuurservo (die heb je geloof ik ook al heel klein, in micro formaat)
Accu of batterijen

Ik betwijfel of je het gaat halen voor 80 euro maar in ieder geval succes.

Hier de beloofde foto's, ook wel extra foto's van wielen en andere kleine autootje's
hier:

Daar nog een:

De derde foto:

4de foto:

The last but not least:

Regards, I Maiestas I.
PS.::..::. de laatste foto en de linkerauto die is kapot, de zender doet het niet en hij reageert maar van 10 cm verderop, hoe los ik dit op?

Je hebt onder andere nodig:
Een ontvanger Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek kan dit??
Een regelaar Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek kan dit??
Een motortje (erg klein) welke raden jullie mij aan? (alleen conrad) http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=230477 er zitten kabels bij en stekkers!! en 15turns
Wat tandwieletjes Welke raden jullie mij aan? (alleen conrad)
Stuurservo (die heb je geloof ik ook al heel klein, in micro formaat) welke raden jullie mij aan? (alleen conrad) http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=233751
Accu of batterijen Welke raden jullie mij aan (alleen conrad)

Ik betwijfel of je het gaat halen voor 80 euro maar in ieder geval succes.
enne kijk naar BBBB

Regards, I Maiestas I.
PS: hoe snel gaat 31 omwindingen per min en 15 toeren?
PS: Het moet wel een beetje offroad zijn, dat moet kunnen.

Laatst bewerkt:
met alle respect hoor maar ik denk niet dat iemand van 12 zonder verstand van de hobby en maar een budget van 80 euro zon auto kan maken.
maarja het zou geweldig zijn als het je lukt

Koop gewoon lekker een tweedehandsje die je kan opknappen.
Dan heb je een beter startpunt, dit is gedoemd te mislukken.

Jep, een eigen auto maken is duurder en werkt zonder de nodige kennis altijd minder goed dan een 2de handsje.

Dus als je het wilt doen voor de kostenbesparing is het niet onverstandig om eens op marktplaats te kijken. Anders veel succes met je projectje

Nou, ik vond het er anders wel leuk uitzien! Alleen ik denk dat je het voor 80,- niet red. Misschien heb ik nog een leuke auto voor je: TT-01D Pm maar als je interesse hebt.

Alles kan...maar is het verstandig?? Nee.
Spaar nog even lekker door tot minimaal 150 euro en ga dan op marktplaats kijken.

Back