Elektro fly-in Dongen.

Nog geen reacties....er zullen toch wel meer mensen op af komen hopelijk dit jaar?
Ik kan er zelf helaas niet bij zijn Ben :-(

Groeten,
Marcel

Elektro fly-in Dongen

Het inschrijfgeld wordt geheven zodat iedereen verzekerd is en is inclusief consumptiebon.
Dit kan toch geen beletsel zijn om een gezellige dag te hebben met mede elektrovliegers.
Overigens bij eerder georganiseerde fly-in was dit geen enkele discussie.

Dat was wel een discussie die ik zelf heb aangezwengeld. Ik vind het wel vreemd dat Dongen de eerste club is waar de verzekering voor een e-meeting een extra donatie vraagt.

Mocht ik ooit weer eens een e-meeting organiseren dan kon ik ook wel eens inschrijfgeld overwegen. 5 euro is dan ook wel op te brengen. Mooi voor de clubkas.

Sorry hoor, maar als je niet die kleine bijdrage kunt of wilt betalen dan kom je toch niet! Ik vind dat hier geen discussie waard. Zeker niet omdat er ook mensen serieus tijd en energie in steken om er een leuke dag van te maken.

Ik ben er dit jaar weer bij;) Als er nog mensen zijn die durven te combatten dan daag ik ze bij deze uit!

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Ik vind het ook een beetje raar dat zo'n kleine bijdrage een reden is om niet te komen.
De meeste modelvliegers geven honderden(sommigen duizenden) euro's uit per jaar aan de hobby,en dan is 2,50 te veel om een gezellig dagje te hebben.

Groeten,
Marcel

Elektro fly-in Dongen

Als club wordt de meeting niet verzorgd om er winst op te maken. Je hebt wel de verantwoording voor de faciliteiten. Denk aan 220 V voorziening, toilet voorziening en natje en droogje. Waar wordt de koffie gratis verstrekt en de ander consumptie voor zeer lage prijzen. Helaas niets voor niets.
Wil je de bijdrage niet betalen dan ook niet welkom.

5 euro is dan ook wel op te brengen. Mooi voor de clubkas.

Dan kun je beter de clubkas spekken door een en ander aan eten en drinken te verkopen of een loterij te houden. Dat kopen mensen vrijwillig en levert veel meer op dan die paar keer 5 euro, ik heb het zelf nog niet eerder meegemaakt dat er voor een meeting of show inschrijfgeld betaald moest worden. Het gaat mij verder niet om die 5 euro, maar gebruikelijk is het niet....

Grt.

Mij maakt het niet uit als ik voor een klijne bijdrage een hele dag gezelig kan vliege zal je mij niet horen.

gr imre

Mij maakt het niet uit als ik voor een klijne bijdrage een hele dag gezelig kan vliege zal je mij niet horen.

Zo denk ik er in principe ook over, maar er zijn een aantal mensen die er toch anders over denken:) Het zou je nog verbazen hoeveel mensen zich door die 5 euro laten tegenhouden, terwijl diezelfde mensen bijvoorbeeld geen moeite zouden hebben om voor 20 euro eten en drank te kopen op hetzelfde veld.

Grt.

Zo denk ik er in principe ook over, maar er zijn een aantal mensen die er toch anders over denken:) Het zou je nog verbazen hoeveel mensen zich door die 5 euro laten tegenhouden, terwijl diezelfde mensen bijvoorbeeld geen moeite zouden hebben om voor 20 euro eten en drank te kopen op hetzelfde veld.

Grt.

Die gedachte heb ik ook...

Die gedachte heb ik ook...

Inderdaad lijkt het erop dat sommige mensen het toch als een struikelblok ervaren om niet op onze meeting af te komen vanwege de inschrijfkosten.
Ik denk dat we als club zijnde hier nog eens kritisch naar moeten kijken in het vevolg.

Helaas zal deze regeling voor deze meeting toch nog moeten gelden.
Ik hoop dat a.s. zondag dit de pret met het mooie weer in opkomst niet hoeft te drukken.

Even de facts nog op een rijtje:

Wat: Elektro flyin op 25 Mei

Waar: Bosweg in Dongen (zie ook: Informatie)
Wanneer: van 10:00 tot ca. 18:00 (indien gewenst kan dit ook uitlopen:zon:)
Waarom:Om het de hele dag gezellig over Lipo's, regelaars enz.. te hebben en natuurlijk lekker te vliegen op ons zeer ruime veld :)

Kosten: €2,50 dit is inclusief een consumtie en de gehele dag laden op 220 of 12 volt;)

Catering: Tegen zeer aantrekelijke prijzen zijn frisdrank en broodjes met div. beleg te krijgen. De koffie is gratis!!!

Facilitaire voorzieningen: Er kan gebruik worden gemaakt van een net toilet.

Veiligheid: Er wordt een zenderbewaking gehanteerd voor de mensen die nog niet op 2,4 Ghz vliegen :mrgreen:

P.s. om een beeld te krijgen van ons veld klik even op het onderstaande filmpje in mijn onderschrift.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Laatst bewerkt:
Back