Elektro fly-in Dongen.

Dan kun je beter de clubkas spekken door een en ander aan eten en drinken te verkopen of een loterij te houden. Dat kopen mensen vrijwillig en levert veel meer op dan die paar keer 5 euro, ik heb het zelf nog niet eerder meegemaakt dat er voor een meeting of show inschrijfgeld betaald moest worden. Het gaat mij verder niet om die 5 euro, maar gebruikelijk is het niet....

Grt.

Maar dat geld ook voor die 2.5 euro. Net als vorig jaar vond ik dit ook niet gebruikelijk en was ik dan ook niet aanwezig. Als dit wel een trend wordt dan moet je een meeting gaan hypen. In Amerika is het vrij normaal om 50 dollar inschrijfgeld te rekenen. Het gekke is dat er dan wel meer bezoekers komen dan zonder inschrijfgeld. Het inschrijfgeld moet dus hoger zijn dan iemand op een dag aan consumpties kan nuttigen.

zoiets...

He da's toevallig. Ik krijg zondag net mijn zakgeld (2,50). Dan kom ik ook gezellg.

Erik, ik wil ook wel voor jou betalen hoor! Kunnen we misschien nog een wedstrijdje A123 snelladen doen! Het zal helaas zonder de JePe F16 zijn want die heb ik aan de vuilnisman geschonken.

Groeten,
Marc

Laatst bewerkt door een moderator:
Alles staat hier klaar op de keukentafel te wachten op de chauffeur. Alleen begint het hier nu te regenen!!!!!!!!! Hopenlijk is het in Dongen toch een beetje beter weer.

In almere nog droog, maar heel betrokken.
Volgens de verwachting zeker wel water, maar ook grote kans op gaten in het wolkendek.

Ga dus maar even inpakken. Een fly-in is voor mij toch ook een mogelijkheid om gelijkgestemden te zien.

Van de week op het veld een mog miet vliegende bezoeker met interesse voor lidmaatschap mij te overtuigen dat verbrandingsmotoren leuker zijn (vlieg al 18 jaar alleen elektro)
"ja maar het GELUID" van een verbrandingsmotor is toch ECHTER" (en hij bedoelde ook 2takt)
Of toen ik hem wees op een clubgenoot met een startprobleem:
"Ja maar PRUTSEN aan motoren hoort toch ook bij de hobby, of ben jij zo iemand die alleen maar kant en klaar modellen vliegt"
Ik vertelde hem dat als ik de tijd heb zelf ontwerp en BOUW en het prutsen aan prutsers over laat.

P zo'n moment krijg je zin in een E-meeting.
Nu inpakken

In verband met verjaardag en vakantie kan ik er dit jaar helaas niet bij zijn.
Ik kom over een tijdje nog wel eens buurten ... ;)

In ieder geval veel plezier!

PS: Vergeet niet VEEL mooie foto's te maken dan hoef ik niet teveel te missen. :(

Grtz,
Emile :cool:

Hier is het de hele middag (zo goed als) droog geweest, en bij jullie?

Grt.

In Dongen was het goed vliegweer, ik moest helaas eerder weg, mijn chauffeur had nog enkele dingen te doen. Het was in elk geval een leuke meeting.

Het was een geslaagde dag met een goede opkomst! Lekker kunnen vliegen en veel gezelligheid.
Aan het eind van de dag hebben we twee kleine buitjes gehad waardoor we met zijn alle naar binnen moesten vluchten. Voor sommige was dit een mooie gelegenheid om even hun nieuwste ringtone laten horen.

Aan iedereen die geweest is in iedergeval bedankt voor deze gezellige dag.

p.s. ik kom er nu net pas achter dat mijn foto toestel niet goed was ingesteld. Hierdoor zijn de foto's te overbelicht om er iets op te kunnen zien. dus wie foto's heeft;)

Corrigeren met Photoshop, Paint Shop Pro of Microsoft Picture Manager (standaard bij XP)? Heb of kun je dat niet dan stuur ze maar even naar mij, ron.van.sommeren dingdong gmail.com

Of echt definitief reddeloos verloren voor het nageslacht?

Hey Jeroen, het is je ook nog niet eens gelukt om foto´s te maken van onze auto met die bijzondere inrichting.....................:D

Back