elektro meeting vlissingen

• Topicstarter Topicstarter Pilot Frank
  • Startdatum Startdatum
P

Pilot Frank

Guest
Hallo elektro fanaten op 11juni is er een elektro jet meeting in vlissingen
ik wilde dit nog even onder de aandacht brengen alle elektro modellen zijn welkom maar het liefst elektro jet
meer info op de site van van delta vlissingen even op googel delta in typen en je komt er van zelf.
groet Frank

Hallo Frank,

Hij staat op de agenda maar je zal ook wat moeten afspreken met de weergoden want die zijn ons dit jaar nog niet echt goed gezint.

Groet Peter

Over prut gesproken, heb je zijn bandit al gezien en het heeft nog steeds niet gevlogen. http://img139.imageshack.us/img139/7866/p52836820lf.jpg
Dus als je de volgende keer een opmerking plaatst, kijk dan eerst naar je eigen spulletjes.

Jammer jongens dat ik er niet bij kan zijn, ben net naar Leeuwarden verhuisd en het is toch wel een heel eind rijden. Maar ik wens jullie wel veel succes.

Hans.

hey vliegmannen... :)
Ik woon ook in Vlissingen maar ben meer met autotjes bezig mischien dat ik wel kom kijken het is toch in de buurt :wink:

Nee jammer janneman,

Ik zeg toch dat ik net naar Leeuwarden ben verhuisd, dus het is mij een beetje te ver.
Maar ik kom wel naar Ron zijn feestje.

Hans.

Jammer.
Heb het even niet gelezen, moest eerst even naar dat zwarte ding kijken, vandaar dat ik je bericht niet verder gelezen had.
We zien elkaar nog wel eens.
Succes daar in Leeuwarden, ze hebben in ieder geval een perfecte basis om te vliegen.

Groet, Janneman

Ik kan er helaas niet bij zijn :(

Dit vind ik erg jammer, want vorige keer dat ik er was was het een groot succes.

Back