C
carpie
Guest
Wie kan mij helpen ,een week geleden weigerde mijn boot dienst.Na alles nagekeken te hebben was de snelheidsregelaar doorgebrand op de printplaat .Na het vervangen van de robbe rokraft 120 yp motorcontroller.Werkte thuis alles weer normaal ,na gisteren de boot te water te laten weigerde hij dienst na een afstand van 100meter te varen.Terug op kant gekomen,stond de motorcontroller heel warm.Mijn vraag kan het dat de spanningsregelaar(beveiliging) stuk is,en hoe kan men dit controleren.Of heb ik een servo verkeerd aangesloten in het ontvangertje in de boot ,de output van de motorcontroller komt die op de plaats van de output van batterij in het ontvangertje of in een van de 7 kanalen momenteel zit hij op drie dus in een van de kanalen.Ik twijfel of dit goed is en de ontvanger niet genoeg stroom ontvangt .Ondertussen ben ik 200 euro lichter en vaart hij niet meer ,motorcontroller is weer stuk alle servoos werken behalve de motoren .Ik overweeg nu een manuele regelaar,wie kan me via mail een schema of goede raad verder helpen .Alvast bedankt