elektro rigger bouwen

heej,

ik wil een rigger gaan bouwen wel een kleine 50cm denk ik en ik vroeg me af wat voor motor ik er in kan doen om hem hard telaten gaan (ik bouw hem op snelheid) het moet niet al te veel kosten dus hoop dat jullie tip en ideen voor me hebben

Heb je al ervaring met zelfbouw? Een rigger lijkt eenvoudig, maar blijkt erg lastig af te stellen. Als je nog geen ervaring hebt, kan je misschien beter een hydromite bouwen. Dat is een hydroboot (zoals de naam al zegt) en kan voor een beperkt budget ook al lekker hard gaan.
Ik bouw er zelf ook een van 50 cm. Erg leuk om te doen! ;)

owkejj ,,

ja ik heb al eens een boot gebouwt maar die was top zwaar:( dus dat is nIet zo heel veel.
maar bendakt voor je tip ;) (heeft u op het form een bouw verslag staan van uw rigger )

MVG. nick

Laatst bewerkt:
Ik ben nog met mijn hydromite en ik heb de romp bijna klaar. Ik heb nog nergens foto’s geplaatst, dat wil ik pas doen als hij vaart :) Er zijn hier op het modelbouwforum wel meerdere bouwtopics over de hydromite te vinden. Zoek maar eens op ‘hydromite’ met de zoekfunctie en dan zal je ze wel vinden!

heej mense hebben jully nog tips voor me hoe ik het beste kan gaan bouwen ?..
of heet iemant een bouwtekeing want het is wel heel lastig heb ik al
gemerkt met tekenen :(

Ja die moet je hebben. Dat is een iets aangepaste versie, waardoor de motor binnen de romp valt. Anders heb je namelijk een kapje nodig omdat de motor boven de romp uitsteekt. Ik heb deze tekening dus ook gebruikt :)

Back