elektromotor

• Topicstarter Topicstarter peter sliepen
  • Startdatum Startdatum
P

peter sliepen

Guest
mijn motor staat niet stil als mijn zender op nul staat moet de hendel iets naar voren zetten dan staat hij wel stil, bij heel langzaam varen stottert de motor ook .

0 stand van de regelaar staat niet goed?? of ff de trim iets verzetten wil soms ook werken. geef even wat meer gegevens zoals wat voor motor en regelaar je gebruikt :wink:

Ja, met duidelijke informatie over gebruikte apparatuur als zender merk/type en welke ontvanger/regelaar/motor je gebruikt .... en als het "speelgoed" is en het merk/type niet duidelijk te herleiden, zijn duidelijke foto's vaak ook heel verhelderend ...

alvast bedankt voor de reactie.
Ik ben maar een leek in de modelbouw ,sinds kort ben ik in bezit van een boot een opknapper maar ziet er goed uit een beetje moeten prutsen maar het ging goed tot op het moment dat de motor niet wilde stilstaan en de snelheid van de motor bijna niet regelbaar is.kan goed zijn dat het iets met de stroomregelaar aan de hand is.hier de gegevens van alles.::zender (oudje maar werkt) robbe kompakt AMS 27-T2 /Ontvanger Robbe AMS-Superhet /stroomregelaar Modelec type 1210 / motor Decaperm-5 pol 6 v= 60A 9000 u/min
(duist merk) 7A 7000 u/min
350 cmp 20 w 90 gr.-6 ohm
Nou dat was een heleboel ik hoop dat jullie hier wat aan hebben .
Groet Peter

motor niet stil staan

Ja, met duidelijke informatie over gebruikte apparatuur als zender merk/type en welke ontvanger/regelaar/motor je gebruikt .... en als het "speelgoed" is en het merk/type niet duidelijk te herleiden, zijn duidelijke foto's vaak ook heel verhelderend ...

Dirk zo goed:p