elektronica overzetten naar Stampede

Hallo allemaal,
Ik ging rijden met mijn vriend op een zelfgemaakte baan.
en hij had een traxxas rustler en ik een robitronic stinger.
En het bleek dat de traxxas rustler veel meer grip had en minder bleef vastzitten. En een vriend van me had een Stampede XL-5 en die mocht ik even proberen. Ik vond hem zo lekker rijden!
Toen tijdens het racen, ging mijn robitronic stinger gewoon kapot in het zand.
Ik dacht dus aan een stampede rolling chassis te kopen en de electronica van de stinger (op de servo na) in stoppen.

robitronic stinger heeft een xmax 540 motor (3300 kV) [is dat goed]? en een goede regelaar.
en de 2.4 ghz zender vind ik redelijk. de besturing is niet zo soepel (het stuuwieltje) die van traxxas vind ik lekker zitten.
misschien dat ik de rollende chassis kan ruilen.

Dus de vraag is, is het mogelijk om de dingen te overzetten, moet ik nog wat aan veranderen? dus de elektronica van de stinger op de stampede rollend chassis.

Nou ik zou het gewoon doen, en als het niet naar je zin rijd kun je later altijd een EZrun 8.5T met 60a regelaar er in gooien

nou ja, is het makkelijk te doen, moet ik niet de pinion veranderen ofso of is die gewone van vxl al goed
de brushless gaat iets sneller dan de xl-5 zou ik zeggen
maar das op 6 cell miss met 2cell lipo sneller

je geeft zelf al je eigen antwoorden in je vragen ;), als je nu eens de juiste draadjes doorleest en niet weer het "zoveelste" draadje openend over de stampede e.d .

lees eens hier :

het-stampede-vxl-topic

Laatst bewerkt door een moderator:
Back