Ik heb wat advies nodig voor mijn Elf DLG. Ik heb dit ARF model vorig jaar ergens gekocht maar nooit aan toe gekomen om af te maken. Dit word nu wel eens tijd. De servo's heb ik al liggen Dymond D47 en heb een ontvanger (deze is wellicht net iets te groot). Ideaal zou zijn de R6004FF van Futaba. Op de onderstaande foto's kun je zien welke ontvanger ik nu heb. Als ik hier de case afhaal past deze net in de romp.
Zouden jullie een kleinere ontvanger erin zetten? en zo ja iemand enig idee waar ik deze kan aanschaffen. Ze zijn best prijzig her en der. Rond de 80 euro. Iemand een goedkoper alternatief.
Verder moet ik nog accu's aanschaffen. Wat is de beste oplossing? En tevens welke stekkers kan ik het beste aanschaffen hiervoor?
De vleugel even op de romp.
De set-up zoals ik m bedoel. De 2e servo moet ik nog even opzoeken
. Hier kun je ook zien dat de ontvanger wel wat groot is.
Zouden jullie een kleinere ontvanger erin zetten? en zo ja iemand enig idee waar ik deze kan aanschaffen. Ze zijn best prijzig her en der. Rond de 80 euro. Iemand een goedkoper alternatief.
Verder moet ik nog accu's aanschaffen. Wat is de beste oplossing? En tevens welke stekkers kan ik het beste aanschaffen hiervoor?
De vleugel even op de romp.
De set-up zoals ik m bedoel. De 2e servo moet ik nog even opzoeken