ELF!!!

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door jorn, 31 mei 2011.

  1. Azurro

    Azurro

    Lid geworden:
    13 jun 2011
    Berichten:
    63
    Locatie:
    Westmalle Belgica
    Ik heb er ook eentje!:p
    Vanavond een uurtje of 2 staan "zwiepen".Had maandag al eens effe geprobeerd maar had toen snel door dat een speelveldje omgeven door hoge bomen geen ideale locatie was! :nooo:
    Vanavond dan maar naar ons reguliere clubveld getrokken waar het gelukkig niet al te druk was en eens voorzichtig geprobeerd wat een dlg-newbie zou kunnen bereiken. Eerst effe recht vooruit,ging mooi rechtuit dan beetje omhoog met weinig kracht ging ook meteen goed. Het was gelukkig wel windstil. Ik heb op aanraden van degene die hem me verkocht heeft een switch ingesteld met een tikkeltje down voor tijdens het lanceren. Eerst bleek dit helemaal niet nodig te zijn maar naarmate ik harder begon te gooien werd dit toch wel nuttig. Een tikje zijrudder op diezelfde switch vond hij niet nodig maar mij lijkt het toch nuttig eigenlijk. Hoe hoog ik gegooid heb is moeilijk in te schatten de omstaanders schatten mijn hoogste worpen op een 30-tal meters. Wat ik wel ondervond was dat hoe harder ik gooide hoe moeilijker het werd om hem zodanig op te vangen dat hij snel stabiel vloog. meestal verloor ik onmiddellijk na het platleggen behoorlijk wat meters in een hoger-lager spelletje.

    Ik begrijp nu wel dat er bij sommige dlg-ers als onderschrift staat: "nog een keer"! :D
    Ik hoop dat dit beestje nog heel lang mag leven want dit is echt leuk!
     
  2. Frater

    Frater

    Lid geworden:
    22 jun 2014
    Berichten:
    654
    Locatie:
    Heeze/Amsterdam/Helmond
    Moet zijn
    DLG'en = NIET spelen! Het is SPORTEN!
     
    Azurro vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina