ELF!!!

gewicht ELF

met de smartlipo (240mah) die er nu in zit 101 gram, maar ik verwacht met de 350mah +5v booster net onder de 100 gram,

evdillen

met de smartlipo (240mah) die er nu in zit 101 gram, maar ik verwacht met de 350mah +5v booster net onder de 100 gram,

evdillen
kijk! -100gr, nu krijg ik een orgasme! ;)

ik raad de mensen aan om de ELF te kopen... het is een fantastisch toestelletje dat zo uit het zicht verdwijnt in de thermiekbel...

aaaaarrgghhhhh!!!!! :mad::bad-words:

zit ik mijn toestellen te checken voor mee te nemen op verlof... kom ik bij de elf...

wat staat dat stabilo toch zo vreemd?
het pyloontje stuk!!!

daar waar het stabilo scharniert is het net op dat gaatje gebroken. kortom, ik kan het niet eens lijmen en verstevigen met carbon!

dat wordt een nieuw pyloontje bestellen... zouden ze dat los hebben en opsturen?
(moet ik dat kielvlak ook nog eens helemaal gaan slopen, mss tijd voor een nieuwe 2dehands? :p)

na het verlof maar eens opzoeken...

sjonge wat baal ik nu... maar de alula neemt zijn plaats al weer in.

(moet ik dat kielvlak ook nog eens helemaal gaan slopen, mss tijd voor een nieuwe 2dehands? :p)

Hoezo, helemaal slopen? Die V mount kun je er gewoon opklikken met wat lijm, bovenkant op de stabilo....klaar.
Voor 12,80 ben je helemaal de man. Reken er wel op dat het 10+ dagen kan duren voordat je wat uit Engeland hebt.

Vorig jaar m'n rode ELF verkocht.. Spijt! Vandaag een nieuwe besteld, een blauwe dit keer. Hoop dat ik m snel binnen heb! (En het weer een beetje meezit)

hier is die ook te koop

hallo hier is de elf ook te koop

heb hier zelf een Vmount bedsteld en die was binnen vier dagen in huis

www.airtech-rc.com

iemand tips over repatarie van de boom denk zelf aan een stuk hengeltop
hij is net gebroken op het stukje waar die dunner word bij de servo's

en weet iemand of die prijs van 48,95
losse onderdelen zijn of is die dan helemaal voor je inelkaar gelijmt
inc V mount
en is het te doen om het richting roer van de oude boom te verwijderen en weer op een nieuwe te plakken

tips ik hoor ze graag mag ook via pb

met vriendelijke groet

niels

de Vmount is geariveerd bij mijn contactpersoon ;) binnenkort ff halen.

de originele Vmount die bij de elf zat zit rond de buis geschoven. (DICHTE ring)
de nieuwe zijn blijkbaar open aan de binnenzijde waardoor je ze er op kan klikken.

heb zonet een week vakantie gehad ZONDER vliegtuig! ik heb het overleefd ;)

Heeft iemand toevallig een lipobooster liggen? M'n Elf komt een dezer dagen binnen, helaas staat de lipobooster in backorder.. Kan dus nog even duren.. Anybody?

Heeft iemand toevallig een lipobooster liggen? M'n Elf komt een dezer dagen binnen, helaas staat de lipobooster in backorder.. Kan dus nog even duren.. Anybody?

Waarom een lipobooster? KiSS.....(Keep it Simple andStupid) 3,7 lipo direct aan te sluiten op ontvanger en servo's..........................

Elf%205.jpg

Laatst bewerkt:

HK NL heeft ze op voorraad:
TURNIGY Voltage Booster for Servo & Rx (1S to 5v 1A) (NL warehouse)
Ik heb er gisteren een besteld voor mijn Mimi, komt vandaag binnen.
Bij het uitchecken wel even opletten dat je de juiste verzendmethode kiest, scheelt weer een paar dollar.

Een Lipobooster met 1S Lipo omdat de ontvanger working voltage: 4,8-7,2V is.

2S Lipo kan dus ook?
Nee, een volle 2s Lipo geeft 8,4V af.
Dan moet je een BEC gebruiken.

Jullie gebruiken toch ook d47 servo's? Als je een spektrum ontvanger hebt kun je gewoon hem er op zetten heb zelf ook met succes gedaan voor mijn eerdere zwevertjes en mini viper ook een. Gaat super

Een volle 2S geeft toch 7,4V ipv 8,4V?

Bedankt voor de link voor de Lipo booster. Ik had een andere gezien, die staat in backorder.

Ik gebruik idd D47s, maar geen Spektrum ontvanger maar Futaba 6106HFC. Kan ik dara direct 2S in prikken?

een volle nimh accu is ook 1.5v terwijl ze als 1.2V beschreven staat ;)
een volle 1s lipo is 4.2V geen 3.7V zoals aangegeven wordt...
4.2 X 2 is 8.4 volt :)

een volle nimh accu is ook 1.5v terwijl ze als 1.2V beschreven staat ;)
een volle 1s lipo is 4.2V geen 3.7V zoals aangegeven wordt...
4.2 X 2 is 8.4 volt :)
Als ik een lipo laad gaat hij tot 4,5v per cel. Als ik hem opgevlogen heb tot 3,2v
In de Elf kan ik zelfs tot 2,9v doorvliegen.

Das heel slecht voor je lipo...echt af te raden en aangezien lipo's behoorlijk kunnen fikken is het echt oppassen, heb uit een 180 2s een 15cm vlam zien komen!

Back