Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zit met een probleempje. Ik wil graag mijn brushless outrunnertje op mijn flying disk monteren, en de motormount is een houten balkje van 10x10mm. Nu zoek ik een manier om die motor daarop te monteren.
Kan niet, balkje is te klein voor de schroefjes. En ik weet niet of et veel uitmaakt, maar de oude situatie was met een gearboxje, waardoor de propellor as net iets hoger dan et balkje zat. Moet ik daar nu ook rekening mee houden?
Die heeft Rc Technics wel. Denk je dat dat sterk genoeg is dat die lange prop em niet breekt alsie land? Dr zit wel een propsaver op straks, maar ik kan me goed voorstellen dat dat dingetje behoorlijk snel afbreekt.
Is het trouwens niet mogelijk het balkje vooraan gewoon te omkleden met blokjes van verschillende grootte zodat een voldoende groot montage vlak ontstaat zoals Tita aangeeft??
Pjotrrr liet weten dat je ook een carbon buisje die precies over je "asje" aan de achterkant kan gebuiken.
Dus de motormount eraf halen en er een buisje overheen schuiven en vast lijmen.
Ja zover was ik ook. Maar wat als dat buisje tot op t bot afbreekt? Skit happens. Maar dan krijg je je motortje niet meer los voor het opnieuw monteren denk ik.
Mja, desnoods de motor erin klemmen met een zink schroefje. Ik moet vanmiddag toch even naar de bouwmarkt, dus ik zal wel eens kijken of ze alu pijpjes hebben.