Ik heb door scha en schande (eerder financieel), ondervonden dat die van beide modellen verschillen. Doordat ik de stock baanwielsets kocht met de nothed hexes ( PD 05-0039) , en wou installeren, merkte ik dat die assen verschillen van dikte,,, die van de emta g2 zijn de 8 mm assen ( heavy duty).
Dus die hexes passen niet op de assen van de emta
.
Kent iemand een oplossing, behalve natuurlijk dat ik die binnen kant van mijn wiel moet bewerken?
Weet iemand of die assen van de emta g2 op de emta passen, ze heten wel universal beide, maar ik vraag me af of de asdiameter overeenkomt.
Ik heb ondertussen gemerkt dat in de handleiding van de emta g2 van het stukje 'wheel maintenance' wel hetzelfde nr van de emta wordt gebruikt( pd 8325) , maar in de exploded view een ander nr. (pd 7531).
Bij beide staat geen asdiameter vermeldt.
Met deze post wil ik vermijden dat anderen in dezelfde kuil trappen als degene waar ik in trapte
Ik besef nu pas hoe hard ik hier op moet letten!!
Dus die hexes passen niet op de assen van de emta

Kent iemand een oplossing, behalve natuurlijk dat ik die binnen kant van mijn wiel moet bewerken?
Weet iemand of die assen van de emta g2 op de emta passen, ze heten wel universal beide, maar ik vraag me af of de asdiameter overeenkomt.
Ik heb ondertussen gemerkt dat in de handleiding van de emta g2 van het stukje 'wheel maintenance' wel hetzelfde nr van de emta wordt gebruikt( pd 8325) , maar in de exploded view een ander nr. (pd 7531).
Bij beide staat geen asdiameter vermeldt.
Met deze post wil ik vermijden dat anderen in dezelfde kuil trappen als degene waar ik in trapte

Ik besef nu pas hoe hard ik hier op moet letten!!