En wanneer gaan we weeeer zeilen

Ja sleuk allemaal zo'n gesloten forum.. maar gaan we nog een keer afspreken alvorens de winter intreedt?

Maar dan dit keer op zondag dan kan ik tenminste ook

Roelf

helaas

helaas geen laken op mijn model, maarre ben ik ook welkom??? (met de B24??)

prima!

Elk initiatief draagt mijn goedkeuring.. nu alleen mijn agenda nog.... 8)

Ligt er aan welke dag jullie prikken, ik heb in ieder geval wel interesse..

Robert, (die deze initiatieven weet te waarderen)

29-09? 't Is even investeren in een bos rozen voor m'n vrouw, nieuwe jurk, etentje bij kaarslicht, romantisch weekendje in het Kurhaus en zo, maar 'k zal proberen of ik me los kan weken van de huiselijke haard...

Ik hoop tegen die de halsband waarmee ik aan de tafelpoot vastlig, doorgeknaagd te hebben... :?
Roel

arme roel

is het al zo erg Roel??? ik zou bijna medelijden krijgen, maarre die ketting is wel arbo technisch in orde??? :help: of heb je de muizen nodig om te knagen, want dan moet je mijn pa hebben :P :P

Als jullie weer gaan zeilen op 29 sept. heb je in ieder geval geen last van mijn onderwatergenua... :wink: ik kan dan niet.

Groeten, Rob.

Dan moeten we alleen nog een locatie vinden.

Iemand een idee?

Groeten,

Jan

8O 8O :oops: :evil: ??????????
Nou, Roel ik wist dat het soms erg gesteld was :sniper: , maar dat het zoooo erg was had ik nou ook weer niet gedacht.hullup nodig :tank: :hammer: :wc: :blowup:
Trouwens alles goed ontvangen :?: :?:

groeties ton

Tja, ik kan natuurlijk VGF wel weer voorstellen, maar volgens mij zijn er ook andere mooie plekkies... Wie weet ze??

(Enne, Ton: Heb jij een mooie jurk dan? :P )

Roel

sjee

ja noem eens een leuk plekkie, enne ton in een jurk ik wil het niet weten

RRRRRRRRRRRRRRRRRRR maak me gek yeh babyyyyyyyyyy :roll:

Back