English speaking Lehner dealer?

ron van sommeren

Forum veteraan
Wanted, dead or alive.

One of our American colleagues is looking for an English speaking/writing Lehner dealer, anywhere in Europe. Suggestions anyone?

Ron, can you suggest a dealer, an English-speaking dealer, (anywhere in Europe) from whom I could buy a Lehner motor? Good, Old Dieter (Shredair) and his fiance have moved to Colombia and he's out of the business. I do speak Spanish -- for when Mexico takes over the USA :-) -- but I am a typical yankee, unintellectual, ethnocentric lout who speaks naught of the world's great languages. :-(

Laatst bewerkt:
Ben eigenlijk zelf ook op zoek naar een Lehner dealer die wat meer uitleg kan geven.

Na een mail of 10 naar Lehner zelf, eindelijk een antwoord met de melding dat ik met mijn vraag niet terecht kon bij hen (ik wou meer info over hun EIGEN motoren ???). Ze stuurden de mail door naar "iemand" anders. Na nog eens 10 mails nog steeds geen antwoord maar eindelijk te weten gekomen wie die "iemand" was. Na nog 5 mails daarna ook het antwoord dat ze hun mail gingen forwarden en ook daar na 10 mails nog geen antwoord. Ben het antwoord dus ook nog steeds aan het zoeken... Jammer, want zo gaat de zin om hun motoren te kopen wel dusdanig over !

Groetjes,
Davy

Back