Heren,
Sinds gisteravond trotse bezitter van een F5B Enigma. Niet voor wedstrijden, maar voor wat actie tussen het F5J-trainen door. Ik heb geen recente hotliner ervaringen, vandaar een paar "stomme" vragen:
Dit is setup en ik wil beginnen met 4S:
Motor met vertraging: Hacker B50-6L, 6,7:1
Regelaar: 200A met geflashte software en verkorte ramping
Prop: 17x18 rood
De vorige eigenaar vloog met dit pakket:
SLS APL MAGNUM V2 4S 14,8V 3500mAh 45C/90C.
Is er iets op tegen om dit pakket te nemen (marginaal groter, ietsie duurder, 30gram zwaarder):
SLS APL MAGNUM V2 4S 14,8V
4000mAh 45C/90C
Bij F5J trek ik mijn lipo tot max 70% leeg. Wat is richtlijn voor F5B lipo?
Als ik me netjes aan de regel "2sec motorloop- >20 sec pauze" hou, hoe vaak kan/mag je dan tijdens 1 vlucht je motor aanzetten? Ik wil voorkomen dat ik aandrijfset opstook.
Dat was het voor even.
groet Marc
Sinds gisteravond trotse bezitter van een F5B Enigma. Niet voor wedstrijden, maar voor wat actie tussen het F5J-trainen door. Ik heb geen recente hotliner ervaringen, vandaar een paar "stomme" vragen:
Dit is setup en ik wil beginnen met 4S:
Motor met vertraging: Hacker B50-6L, 6,7:1
Regelaar: 200A met geflashte software en verkorte ramping
Prop: 17x18 rood
De vorige eigenaar vloog met dit pakket:
SLS APL MAGNUM V2 4S 14,8V 3500mAh 45C/90C.
Is er iets op tegen om dit pakket te nemen (marginaal groter, ietsie duurder, 30gram zwaarder):
SLS APL MAGNUM V2 4S 14,8V
4000mAh 45C/90C
Bij F5J trek ik mijn lipo tot max 70% leeg. Wat is richtlijn voor F5B lipo?
Als ik me netjes aan de regel "2sec motorloop- >20 sec pauze" hou, hoe vaak kan/mag je dan tijdens 1 vlucht je motor aanzetten? Ik wil voorkomen dat ik aandrijfset opstook.
Dat was het voor even.
groet Marc