Ik heb een probleem met de Enigma. Hier gaat de motor steeds van uit. Dit gebeurt al na ongeveer 1 seconde. Het lijkt alsof deze na het "aanlopen" (dus net nadat prop vol draait) ermee stopt.
Dit is het filmpje:
Setup
Motor met vertraging: Hacker B50-6L, 6,7:1
Regelaar: 200A met geflashte software en verkorte ramping (ik weet niet welk type regelaar dat dit is).
4S SLS 45c magnum Lipo.
Ik begreep van de vorige eigenaar dat dit bij hem ook wel eens voorkwam en dat hij de uitslag van aansturing heeft gemaximaliseerd. Dit heb ik ook gedaan (is nu -109% en + 109%), maar geen resultaat. De aansturing van de motor zit op een 3 standen schakelaar. Als ik de schakelaar weer op de "uit" stand zet en daarna weer "aan", doet motor het gewoon weer voor ongeveer 1 seconde.
Er zit een unilog 2 in, indien gewenst kan ik de files toesturen.
Ben zeer benieuwd hoe ik dit kan oplossen.
groet Marc
Dit is het filmpje:
Setup
Motor met vertraging: Hacker B50-6L, 6,7:1
Regelaar: 200A met geflashte software en verkorte ramping (ik weet niet welk type regelaar dat dit is).
4S SLS 45c magnum Lipo.
Ik begreep van de vorige eigenaar dat dit bij hem ook wel eens voorkwam en dat hij de uitslag van aansturing heeft gemaximaliseerd. Dit heb ik ook gedaan (is nu -109% en + 109%), maar geen resultaat. De aansturing van de motor zit op een 3 standen schakelaar. Als ik de schakelaar weer op de "uit" stand zet en daarna weer "aan", doet motor het gewoon weer voor ongeveer 1 seconde.
Er zit een unilog 2 in, indien gewenst kan ik de files toesturen.
Ben zeer benieuwd hoe ik dit kan oplossen.
groet Marc