Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ga er altijd van uit dat je eerst moet leren lopen voor je kan rennen. Dus beginnen bij het begin. Dat is het KNVvL brevet. Als je dat programma bij wijze van spreken met je ogen dicht kan vliegen, dan kan je lopen. Daarna kan je gaan rennen...
Zo moet het niet
Ja... net zoals dat je veel meer hebt aan op je benen blijven staan dan aan kunnen lopen voor je gaat rennen. Maar wat je vergeet, is dat je tijdens het leren lopen onvermijdelijk wel eens valt, en DAT zijn de momenten waarop je leert opstaan, en waardoor je leert overeid te blijven (op een gegeven moment val je niet meer).In mijn beleving heb je hier veel meer aan, dan een looping kunnen maken, op zijn kop kunnen vliegen, enz.
Hmmm....Zeer veel wijze woorden die allemaal op hetzelfde neerkomen.
En ..... soortgelijke, vergelijkbare woorden, zeg ik ook altijd tegen mijn (blaas) leerlingen.
NeeHmmm....
Proef ik hier een schoorvoetend "mischien hebben jullie wel gelijk"?![]()
Ik denk het wel..
En natuurlijk, ik heb altijd gelijk, nu weer...
Ik dacht eindelijk mijn leraar leerling systeem, Horus X10 met Taranis als leerling werkend te hebben maar het signaal komt niet bij de Horus binnen..
Even een vraag in het andere gedeelte van het forum stellen.
Dus Wil.. je kan nog niet komen.
GJ
Nee betekent ja en ja betekent ja, toch? Toch?
Nee betekent ja en ja betekent ja, toch? Toch?
Er is hier in het enorme dorp met 249 inwoners nog geen enkele coronapatient.
En het restaurant in het hotel is ook weer open, het hotel zelf nog niet.
GJ