EP Victory Racing - Mijn eerste boot!!

• Topicstarter Topicstarter Frekkel
  • Startdatum Startdatum
F

Frekkel

Guest
Hee!

Een vriend van mij had dus een boot, dus hij ging hem verkopen. dus ik vroeg of me ma hem voor me wou kopen. dus nu heb ik hem!:D
Echt een leuk bootje, gister de hele dag ind e ijsel gevaren, en vind het een leuk ding. foto's komen morgen of overmorgen.

er zitten 2 380 motoren in, kan ik er daar ook 1 540 van maken? op 1 of andere manier. is mischien duidelijker als ik een foto plaats.

Freek.;)

hey,

Ik krijg morgen (dinsdag) toevallig ook dit bootje. heb jij het model met de accu voor de motoren of tussen de assen? ik woon zelf ook in de hollandse ijssel of heb jij het over een andere ijssel? waar bij de ijssel woon je? en hoe oud ben je?

gewoon nieuwsgierig hoor.

het aanpassen van dit bootje is niet erg makkelijk. als je over wilt op een enkele 540 motor moet je er gelijk een andere ontvanger en regelaar in leggen. ook moet je de assen gaan verbouwen en moet je een stuurinrichting maken. als je 2 540 motoren wil plaatsen kun je de assen laten zitten maar dan zul je er ook weer een andere ontvanger en regelaar in moeten leggen, let wel op dat deze regelaar 2 motoren kan sturen.

de meest simpele aanpassing is om er een 8,4 volt accu in te zetten of zelfs een 9,6 volt accu alleen zal dit de levensduur van de motoren en de elektronica niet goed doen. 8,4 gaat dan nog wel maar 9,6 volt is net te.

het is en blijft gewoon een geinig speelbootje als je sneller wilt moet je gewoon een andere boot kopen.

maar nu ga ik slapen en hoop ik dat het snel morgen is zodat ik mij 1e testvaart kan maken.

mzzls Jelmer

Ik ben 13, en woon in dieren aan de ijsel, geen idee met wat je bedoeld met de hollandse ijssel, licht in nederland dus sal wel:P

Ik kan, wel een 7cell accupack kopen, kijken hoe dat vaart, maar eerst nog ff standaard. Ik heb de accu tussen de assen lichen, hij licht niet vast. maar heb geen last van dat hij schuift ofso. ik ga met mijn verjaardag een e-revo(auto) halen, en maak die brushless. kan ik die motoren (550) met die regelaar dan daar in doen. zou moeten kunnen.. moet alleen denken aan de motor steun enso. weet je wat echt leuk is, wachten tot er zon groten boot voorbij komt, en dan over die golfen hij maakt dan echt van die sprongen. prachtig. ben altijd wel bang dat hij omslaat.. maar dat is nog niet gebeurd gelukkig.

Freek

ah ok andere ijssel dus. je zou hem brushless kunnen maken, dat ziet er ongeveer zou uit: YouTube - NDQ conversion heeft die auto 1 of 2 motoren? en als hij er twee heeft, stuurt hij daar dan ook mee?

het springen over golven is inderdaad leuk, kan hier ook. alleen ik wil ook niet dat mijn boot op zijn koppie beland. gelukkig woon ik op de ijssel met een schip en vanuit het bijbootje vaar ik altijd, zodra er iets is start ik de motor en vaar ik er naartoe.

je kunt er ook is aan denken om er verlichting in te maken, staat zeker wel stoer. je kunt een ledje doen achter het gleufje aan de zijkant van je kap en ik maak er ook nog een paar aan de bovenkant.

pas wel goed op met het 7 cell accutje want jij hebt het model zonder luchtkoeling. het andere model met de accu voor de assen heeft kleine fannetjes op de as zitten die de motor zouden moeten koelen.

mijn bootje kan elk moment komen, dus k ga nog ff verder wachten

mzzls jelmer

... had ik toch al gezecht, ik heb 2 380 motoren, en die conversiopn gaat niet werken dus.;)

7 cell zal ook geen probleem moeten worden wat er zitten coolgaten in de boot en de accu wordt nu ook helemaal niet warm.

hey,

srry had ik niet gezien;) ik heb vandaag mijn bootje gekrege, echt een geinig ding. hij heeft een lekkere snelheid in het begin alleen later merk je goed dat hij slomer gaat varen. over golven springen heb ik ook gedaan vandaag, is erg leuk alleen de waterbeveiliging springt er steeds in dus k heb nu een draadje tussen de 2 assen gemaakt heb er nu geen last meer van

k ga nu weer ff varen ( me accu is weer vol)

hey,

vandaag een lekker ruig weertje hier, hij blijft maar stuiteren. met windvlagen keert hij soms spontaan om, net ietsje te ruig maar wel cool.

heb je inmiddels al 7 cellen gevaren? hoe ging dat? en hoe vond je elektra het?

k ben erg benieuwd, ik zit te twijfelen of ik het met 7 cellen zal doen. 8,4 volt kan i makkelijk hebben want dat is namelijk ook een goed doorgeladen 7,2 volt accu alleen een goed doorgeladen 8,4 volt accu is iets richting de 9,4 volt en ik weet niet wat de electra daar van denkt.

k hoor het wel

mzzls, Jelmer

bootje

Mijn broertje heeft gister ook deze boot binnegehad.

Vaart erg leuk, alleen trekt deze bij hem naar links, je moet altijd tegensturen waardoor je nooit hard vooruit dan.

Kan je dit ergens afstellen? dan kunnen we knallen vanmiddag

Alvast bedankt voor jullie reactie

Gr Pierre

Laatst bewerkt:
hey,

Ik krijg morgen (dinsdag) toevallig ook dit bootje. heb jij het model met de accu voor de motoren of tussen de assen? ik woon zelf ook in de hollandse ijssel of heb jij het over een andere ijssel? waar bij de ijssel woon je? en hoe oud ben je?

De meeste mensen wonen aan de ijssel hoor
En niet er in:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Worden ze zo nat he
mvg
Frederik:D :D

Back