EPP en transferpapier

Stevo

Forum veteraan
Mensen,

Maar even een kleine proef op de som gedaan, :

-je neemt transferpapier (je weet wel dat spul om op T shirts een print te voorzien)

-Je hebt uiteraard een inktjet printer.

-MS Office met wordart bijvoorbeeld.

-Je hebt een vleugel van een vliegtuig in EPP

- regelbare Foliebout.

-Je print je tekst in spiegelbeeld op het papier

-Strijkt het op het oppervlak

en dit is het resultaat (tekst Maxim en WWS)

full

Ik moet de juiste temperatuur nog wat zoeken maar het ziet er nu reeds tamelijk strak uit:D,

Stevo

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg slim idee om dit zo te doen, Ik heb zelf een hoop van dit tranferpapier liggen en ik ga dit zo meeten uitproberen.

Ik maak zelf mijn eigen schock flyers en meestahl word ze gespoten, maar dit lijkt me een sneller en ook een schoner manier om ze een beetje kluer te geven.

Misschien een idee om merrdere foto's op te platzen als je maar tijd heeft.

Na het lezen van deze heb ik veel ideen, als dat lukt zou het hier plaatzen als je dat niet erg vind.

Op deze manier kan je ook foto's op plakken, eigenlik is het totall onbeperkt wat er op kan.

Super idee Stevo,

Malky,

Dank, tijdsgebrek was gewoon ook wat ik had(werken, moderator en vliegtuigen bouwen voor 2 aangezien zoonlief ze sneller breekt dan ik kan volgen ;))

Ooit eens hopen van dat papier gekocht in het Kruidvat in een enthousiaste bui :-)

Nu de hoofdzaak is GEDULD!

Stook je strijkijzer niet opeens gloeiend heet, gaat EPP niet lekker vinden, gewoon rustig aan doen, graadje per graadje tot je de perfecte setting hebt.

Ik moet er zelf nog wat mee oefenen maar het opent perspectieven, ik ben alvast tevreden met het resultaat, niet retestrak maar strak genoeg voor EPP.

Je hebt ook verschillende soorten transfer papier (transparant, voor donkere en lichte oppervlakken). Ook daar moet ik nog wat zoeken naar het juiste papier voor de juiste klus.

Op een ander product heb ik het nog niet getest, dus enkel op EPP, denk dat je dit met Depron niet zal kunnen doen omdat het gewoon te warm moet gestookt worden.

Stevo

Heren, bij model shop flevo verkopen ze printbare vinylsheets. als je die print heb je hoogglanze stickers. Geen strijkbout nodig, plakt uit zichzelf

Brandweerboot,

EPP en zelfklevende vinyl is niet zo'n goeie combinatie, het blijft gewoon niet lang kleven op dat spul:nooo:

Stevo

Back