EPP leveranciers/ group buy?

• Topicstarter Topicstarter RicoJ
  • Startdatum Startdatum
ik zal er nog eens over nadenken, hoe zouden de platen hierheen moeten kopen, zelf halen?

en wie snijd ze, in lagen van welke dikte?

Daar wil ik er ook wel een van.
Volgens mij hoeven ze dan niet verder gesneden te worden toch? 50 mm dik....

Richard

Ja een mooie afmeting, zet mij maar neer voor 1 (pm of e-mail graag voor adres en giro gegevens enz.)

Zeker:
P2
Cees Kraaijeveld
simendewulf
nando
Robinio
Rico van Dijk
RicoJ

evt:
mohammed?
Jorrit?

Graag, mits te verzenden... :)

Rico van Dijk's plaat en die van mij mogen eventueel naar hetzelfde adres worden verzonden. Scheelt eventuele portokosten en dergelijke.

Rico en ik zouden graag 2 platen willen afnemen, maar het liefs één dikke plaat van 100mm ipv 2x 50mm. Die delen we samen en daar kunnen we efficiënter onze modellen uit snijden hebben we zojuist berekend. :) Dit moet mogelijk zijn toch als je ze zelf gaat versnijden?

luistert.... alles is te verzenden... alleen tegen welke kosten....
denk niet dat dat heel leuk is om eerlijk te zijn

Zeker:
P2
Cees Kraaijeveld
simendewulf
nando
Robinio
Rico van Dijk
RicoJ
mohammed
Peter Pankras
Jorrit

evt:

Verzenden valt wel mee. Als ze het als AVG willen aannemen kost het verzenden (0-5kg) €7,08 binnen Nederland. Maximum formaat is echter wel 1400 x 780 x 580 mm, maar misschien doen ze daar niet moeilijk over op het lokale postkantoor. Wellicht nemen de verzendkosten toe naar een bedrag van +/- €10,- maar dat is nog wel te overzien. Ik rij soms pakketten weg die groter zijn, dus dit moet wel gaan lukken denk ik. Het weegt namelijk niks.

Ik ben benieuwd. Ik & Rico willen sowieso een plaat, 1190x990x100mm of iets dergelijks. Laat maar weten wat het gaat kosten. :)

Ik meld mezelf af samen met Rico van Dijk. Er is een alternatief beschikbaar gekomen op nog geen kwartier rijden afstand. :) Sorry.

@Jorrit

Zou je het alternatief willen delen? :wink:
we bennen nieuwsgierig en vooral geïnteresseerd. :lol:

Back