Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Rico en ik zouden graag 2 platen willen afnemen, maar het liefs één dikke plaat van 100mm ipv 2x 50mm. Die delen we samen en daar kunnen we efficiënter onze modellen uit snijden hebben we zojuist berekend. Dit moet mogelijk zijn toch als je ze zelf gaat versnijden?
Verzenden valt wel mee. Als ze het als AVG willen aannemen kost het verzenden (0-5kg) €7,08 binnen Nederland. Maximum formaat is echter wel 1400 x 780 x 580 mm, maar misschien doen ze daar niet moeilijk over op het lokale postkantoor. Wellicht nemen de verzendkosten toe naar een bedrag van +/- €10,- maar dat is nog wel te overzien. Ik rij soms pakketten weg die groter zijn, dus dit moet wel gaan lukken denk ik. Het weegt namelijk niks.
Ik ben benieuwd. Ik & Rico willen sowieso een plaat, 1190x990x100mm of iets dergelijks. Laat maar weten wat het gaat kosten.