EPP Lijmen??

Zoals het onderwerp, ik heb een ZAGI XS besteld bij Towerhobbies, maar nu is de vraag waar kan ik de vleugels het beste mee verlijmen, ze raden 3M 77 aan, maar dat is volgens mij in de bouwmarkt niet te verkrijgen,
alle tips zijn welkom.

Ik heb voor mijn MS Swift en mijn Superflea electric twin beide Bison combi 2 componenten epoxy gebruikt. Zit als een huis en blijft ligt flexibel.

Marijn

Van Bison heb je ook contact-lijm spray. Die kan je bij de meeste bouwmarkten krijgen.
Ook werkt contactlijm zoals-bisonkit goed. Van Pattex (in ieder geval) heb je een transparante variant. Deze heb ik gebruikt om bij mijn Swift de vleugels aan elkaar te lijmen.

PU "schuim" lijm gaat ook goed (bij voorkeur een kleurloze variant = "Konstuktie Tix" of "Konstruktie Tix topspeed" van Bison, helaas is deze alleen nog in "kit-spuit"-koker te verkrijgen, ook Frencken heeft een "witte" PU-"schuim"-konstructie-lijm, die bij de profesionele bouwmarkt te verkrijgen is.).

@gijs, 3M 77 (=contactlijm in een spuitbus) is in verkrijgbaar in de kantoor en/of artist(benodigdheden) shop/vakhandel... echter kleurloze Bisonkit is een handiger (er op smeren i.p.v spuiten) en goedkoper (ca. € 5,-- voor een tube i.p.v. ca. € 15,-- voor een spuitbus) alternatief......

Ik denk dat ik toch maar voor de bison lijmspray ga, heb het bij de gamma zien staan, nu nog ff wachte op men wing :D
Bedankt voor de adviezen

dirk,

vandaag was ik toevallig op bouwmarktentoer voor wat spuyllen voor een verbouwinkje hier thuis, en bij alle filialen waar ik binnen ben geweest oa de praxis, gamma en de lokale klusmarkt hadden ze nog gewoon de PU constuctie tix gel van bison, en volgens de verkopers is die nog gewoon in de handel.
heb meteen een tubetje aangeschaft :wink:

Back