Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zou eerst even bellen, vóórdat je naar Roosendaal afreist, of de kleur inderdaad op de bekleding slaat.
Ik koop alleen bij Quartel, als ik weet wat ik wil hebben, ze kunnen behoorlijk aan de prijs zijn.
Hun assortiment is wel lekker groot.
Wil je gaan varen met de Riviera?
Lees in dat geval 'even' de lotgevallen van andere eigenaren van Equipage boten op de Amerikaanse fora, de bouwkwaliteit is niet altijd waterbestendig, om het eens voorzichtig uit te drukken...
het verontrust me dat je spreekt over twijfelachtige waterbestendigheid ...
iemand tips voor een ander/beter "toestel" in dezelfde "design lijn" ?
vindt de riva aquarama schitterend, alleen is hij veels te duur, en verklaren verkopers mij gek als ik spreek over effectief varen met dat model (vanwege museum kwaliteit)
vanmiddag een riviera 80 gekocht voor een prikje in frankrijk en vanavond een riva aquarama 80cm in berlijn gekocht. beide nieuw.
k ga eerst de riviera vaarklaar maken, en zorgen dat hij "blijft drijven".
daarna van de winter op mijn gemakje de aquarama voorzichtig uitrusten met alle nodige materiaal om te kunnen varen.
intussen nog druk bezig met m'n Robbe Paula III. Verloopt een beetje traag/moeizaam... eerste "plastic" bouw en vindt het materiaal minder aangenaam en vergevingsgezind om mee te werken. Vroeger enkele rc vliegtuigen gebouwd, en vind hout uiteindelijk een véél leuker materiaal.
hallo
zie www.vanlunendecoraties.nl voor meer riva modellen,
op youtube is een rivarama die is door diegene zelf gemaakt,
maar is er op t internet te koop als rc,
plaats anders eens een fotootje van uw aankopen,
groeten markioo