Eratix Crash

Ik dacht vanavond nog even een rondje maken met de Eratix het mocht blijkbaar niet zo zijn want na het opstijgen op +- 30 a 40 meter reageert de Eratix niet meer nog even checken of de controls het nog deden maar niets reageerde nog.

Resultaat:
full

Oorzaak ik denk dat mijn ontvanger niet meer goed werkt op de AR8000 hoort n.l. een led te branden en toen ik bij de kist kwam knipperde er een led rood en het signaal led was uit ook bij herhaaldelijk opnieuw aansluiten bleef de ontvanger led uit die van de satelliet deed het wel gewoon...

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij licht al op tafel en het achterste deel zit er alweer bijna aan vast wat het een beetje lastig maakt is dat het een vlakke breuk achter de cockpit is maar ik ben al aardig weer op weg volgende week moet ie weer vliegen!?!

Zo vandaag weer ingevlogen ging allemaal goed en hij vliegt weer lekker hoefde maar weinig te trimmen vliegt weer als vanouds, met een beetje meer balsa en lijm :)

dank je, vandaag weer met veel plezier mee gevlogen! extreem meskant, snappen e.d. blijkt geen probleem voor het herstelde deel heb vandaag 3 keer gevlogen en morgen zal ik 'm nog even nalopen en de folie afmaken wil het grijze vlak nog wat breken dat overheerst nu een beetje.

Zo helemaal af, de laatste touch aan de folie af gemaakt en vanavond nog even gevlogen:

Hij blijft geweldig vliegen :P gisteren weer even thuis gevlogen het prophangen gaat nu helemaal goed en de Eratix is behoorlijk stabiel in de hoover.

Had jouw cameraman vrees? dat hij zo verdoken zit.

Mooi vluchtje trouwens, heb zelf geen ervaring met prophangen, maar weet dat het niet simpel is, het is niet alleen het toestel dat het hem doet.:cool:

Johan.

haha cameravrouw nee geen vrees er liep ook nog een peuterpuber los rond die ze in de gaten moest houden :) die hoor je halverwege ergens PAPA!!! roepen...

Dat prophangen, practice makes perfect zoals je in het filmpje kunt zien kan ik vliegen wanneer ik wil als het weer het toelaat, dan kun je dus erg vaak oefenen en hoef ik niet telkens naar de club te rijden.

Ik ben nu sinds maart bezig met prophangen en nog wat andere figuren en het prophangen zit nu gebakken zal nog wel een keer mis gaan maar dat zien we dan wel weer.

Gaan we weer, had sluiting in de satelliet van de AR8000 waardoor alles uitging daarna weer aan en op +- 1 meter boven grond kon ik alleen nog maar toekijken :) pootjes eronderuit en wat gaten in de folie v/d vleugel vanavond maar ff lijmen morgen moet ie weer klaar zijn.

Hoi Thijs ik vlieg met een 4s 3000mah en 13x6.5 apc met een E-Flite power 32 en 50Amp regelaar weet zo even niet welke. Gisteren alweer met de Eratix gevlogen nieuwe kabel tussen de ontvanger en de sat en geen problemen meer.

Back