Erevo body mounts

Hallo,

Ik ben op zoek naar een paar nieuwe bod mounts voor mijn erevo. Ik ben een paar keer op z'n dak gegaan, maar dan zonder kap. Gevolg is dat mijn body post bijna helemaal is weg gesleten. Ik kan wel een geheel nieuw setje kopen, maar dan hou ik zoveel onderdelen over. Weet iemand, waar ik alleen de pootjes kan bestellen?

Zoek in de gebruikers handleiding eens het nummer op van de onderdelen die je nodig hebt. Als je hierna de PK Model Racing site bezoekt kun je de onderdelen vast wel bestellen. Staan ze niet op de site, dan zou ik even bellen.

Nr. is 5314...kost rond de 11 euri..kijk maar na..succes!

Laatst bewerkt:
Klopt, ik kan ze wel bestellen, maar dan krijg ik er ook meteen veel meer onderdelen bij. Ik heb maar 2 stukjes plastic nodig, en om daar nou 11 euro voor neer te leggen?
5314.jpg

Onderdelen heb je in de RC nooit genoeg..en zeg nou zelf..11 euri..op de waarde van een ERBE????:confused:

interessant met die lucht inlaat en outlet in die body.. vind die ook idd erg mooi. (vraag me af hoe die in 't paars uit zou zien :) )

volgende maand pas.. eerst de originele body gebruiken. (ik ga de originele body eerst even helemaal beplakken met duct-tape aan de binnenkant. dat geeft echt super veel stevigheid, en het vangt klappen mooi op. :) (bovendien beschermd het de lak. )
Ik ga nu iig eerst eens wachten op die Revo.. daarna zie ik wel wat ik doe.

De Slipstream is idd. een erg mooie body. Ook door de luchtinlaat/uitlaat.
Als ik het zo eens bekijk, beschermd de body, i.i.g. aan de achterkant, ook nog eens de bodymounts. Zijn we weer on topic;)

Gelukkig zijn we inderdaad weer on topic. Voelde me (terecht) een beetje in de .... gezet.

Alhoewel, wieltjes aan de bovenkant trek je wel een hoop bekijks. Maar wat denken jullie, moeten die dan bestuurbaar worden. Of met een remmetje?

@RCW, wat voor alu body post kan ik er voor kopen?
@Klamath, het gaat inderdaad alleen om de voorste. Die dingen die je op hoogte kan stellen.

p.s., ik bedoelde dus, als het bij 11 euro aan vervangende onderdelen per week kon blijven natuurlijk

alu body posts zou ik niet doen,. die slijten ook af als je over de kop gaat. (en ook vrij snel.) kun je beter een alu plaatje buigen, en 2 gaten er in maken om in de body posts doen om deze te beschermen. (dus ipv de body)

Back