error 522; connection time-out

PH_AJH

Forum veteraan
Hoi,
Vorige week al een aantal keren bemerkt dat het forum slecht wilde laden, daarnet een totale time-out met de melding "error 522".
Dit ter informatie.

Zojuist kreeg ik ook weer deze error melding, het gebeurt de laatste tijd ook vaak dat je plotseling uitgelogd word, terwijl je bezig bent met het schrijven van een post.

Forumbeheer, wat is er allemaal aan de hand ?

Hier ook deze error. Met name lastig als je net een hele lap tekst hebt zitten tikken. Ik doe nu steeds <ctrl><c> voordat ik op "reactie versturen" druk.

Maakt www.modelbouwforum.nl soms gebruik van cloudflare als website versneller? Als dat zo is werkt het misschien niet helemaal lekker. Mijn account werd geblokkeerd, omdat "iemand" 5x had geprobeerd in te loggen met een fout wachtwoord.

Beste hmeijdam, Je account op Modelbouwforum.nl is tijdelijk bevroren omdat iemand meer dan 5 keer heeft geprobeerd in te loggen met een verkeerd wachtwoord. Je kunt daarom de komende 15 minuten niet inloggen. De persoon die probeerde in te loggen op je account heeft het volgende IP-adres: 108.162.254.194. Vergeet niet dat je wachtwoord hoofdlettergevoelig is. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op deze link: Modelbouwforum.nl - Formulier vergeten wachtwoord Met vriendelijke groet, Modelbouwforum.nl

Ik heb even een whois gedaan op dat IP adres en het is van Cloudflare. Als ik een whois doe op www.modelbouwforum.nl dan kom ik ook bij Cloudflare uit.

of....is Cloudflare een proxy, waar mijn eigen internetprovider (Solcon glasvezel) gebruik van maakt als proxy cache?

.
Ik wordt steeds uitgelogd na het plaatsen van een bericht. Wanneer ik een nieuw bericht heb getypt en wil plaatsen knalt ie er weer uit en ben ik de tekst kwijt...

Ik doe nu steeds <ctrl><c> voordat ik op "reactie versturen" druk.
Dat ga ik ook maar doen, alles steeds twee keer typen is ook niet alles...

Groeten, Ramses

Zojuist kon ik het forum een halfr uurtje of een uurtje niet op?
Ik kreeg ook de fout pagina die ik eerder wel eens zag niet,
Hij zei dat er geen verbinding was, terwijl andere site's het wel gewoon deden.

Meer mensen met dit probleem?

We hebben wat aanpassingen gedaan aan DNS, dit om de problemen op te lossen met wegvallende connecties / uitloggen.

Daarom lag het er even uit.

Robert

Oké, top om te horen dat jullie luisteren naar de feedback, en ook zo snel!

Ga zo door zou ik zeggen, en bedankt voor het online houden van het forum :thumbsup:

Back