ervaring ansmann en team C buggy ?

• Topicstarter Topicstarter danyel9256
  • Startdatum Startdatum
D

danyel9256

Guest
Wie heeft er een nitro buggy van ansmann?
ik twijfel tussen een Deuce en een Virus 3.0.
zit ook te kijken naar een Team C Stoke N , die lijkt op de foto's exact gelijk aan de Ansmann Deuce , is dat ook zo?
wil in ieder geval een kit.
Graag jullie reacties !

Grtz Danyel

Het is inderdaad dezelfde auto.
De ansmann duece wordt nu gemaakt als team c stoke.

Team c maakt stevige auto's en onderdelen zijn goed te vinden in Nederland.

Laatst bewerkt:
Nou Sander , dan is de keuze makkelijk, de deuce kost als kit op de duitse ebay 99 € en de gelijke Team C Stoke 199 € !
Heb al een Ansmann (terrier 2.0) en ook een Team C (Torch N) , beide nitro truggy.
Ik wil er graag een kleinere buggy bij.
Ervaring van andere hoor ik graag !
Thnks

De ansmann deuce en de teamc t8 buggy's zijn in de basis indd de zelfde auto.
Mijn eerste buggy was een ansmann deuce waar ik twee jaar met plezier heb gereden maar toen ik onderdelen nodig jad bleek dit erg lastig en omslachtig... op de carson site via een omnummerlijst en dan bestellen, maar dan moet je wel precies weten wat je nodig hebt.
Laatst kwam ik bij toeval een buggy van teamC tegen op MP en deze leek verdacht veel op mijn deuce....
Blijkt, het is precies de zelfde buggy.... nou ja.... de zelfde.... in de basis. De buggy van teamC beschikt over kwalitatief betere onderdelen zoals aandrijfassen, diffs, schokbrekertorens.
Ik heb de buggy gekocht en geen spijt.

Ik zou dan ook het extra geld uitgeven voor de teamC. Ik weet natuurlijk niet wat jij max te beteden hebt maar dit is in mijn ogen de betere buggy. Ook zijn de onderdelen makkelijk te verkrijgen bij verschillende hobby zaken.

En nog om ff aan te vullen, de deuce is een kopie van de teamC T8.

heb de anssman vapor kit gehad , relatief sterke buggy , bij storing uitgelopen en tegen bank gereden aan halve snelheid , niets gebroken of gebogen wel body gescheurd
en motor is een heethoofd maar gaat geweldig goed vooruit die arne .28

Mocht nog iemand een ansmann terrier nodig hebben als hobby auto of onderdelen ..... Hier staat er een overcompleet. Loopt nog prima , maar we willen hem niet verkopen als " top " auto. Gaat weg zonder zender/ontvanger.

Wij rijden nu namelijk 1:5

Back