Ervaring e-flite Mini funtana en Edge 540 3D???

Tadango

Forum veteraan
Nu mijn funtana stuk is ( :nooo: :cry: :? ) zoek ik een nieuw leuk kistje. 15 os wordt verkocht en daarvoor koop ik een nieuwe kist. Ik wil kleiner en electro.

Nu heeft e-flite 2 erg leuke dingen: De mini funtana en de mini edge. Beiden gelijk qua setup enz. Edge is erg mooi :) maar de funtana kan beter 3D. Funtana heeft verstelbare vleugels en kan dus ook acro en 3D. Maar hoe goed kan de edge 3D?

Funtana heb ik zelf gevlogen (grotere dan...) en een aantal mensen hebben hier de mini. Ervaringen zijn erg goed :) Maar.... die edge.... ik kan nergens nog iets daarover vinden. Hoe goed zou die vliegen? altijd sneller? Mooier figuren maar minder torqen? Ik hoop dat iemand daar iets zinnigs over kan zeggen ;)

Edge kan met zijn gewicht goed spins en tumbles, volgens de piloten die er mee gevlogen hebben dan ;) Ook 3D figuren als waterfalls en harriers / hovers gaan goed. Zo lijkt het ook in het filmpje.... Funtana is toch meer puur 3D. Zal figuren ook wel vliegen maar toch minder strak. Met wat wind is de edge toch leuker denk ik ;)

Dus.... 1 edge gekocht :) naja gekocht.... geld gaat erheen zodra ze binnen zijn. Zou 1 dezer dagen zijn....

Back