ervaring gevraagd met type zeilschip

• Topicstarter Topicstarter cees47
  • Startdatum Startdatum
C

cees47

Guest
Hallo ,
ABC hobby bied een RC zeilschip aan 'North Wind 36"Het ziet er leuk uit maar weet iemand wat de eigenschappen zijn in het water en wat de kwaliteit is van de bouwdoos
Ik ben erg benieuwd.
8O

is een leuk bootje tegen redelijke prijs, maar je moet wel veel aanpassen omdat er anders problemen zullen optreden die het zeilen behoorlijk hinderen. Als je een beetje ervaren bent, en verstand hebt van zeilen in het algemeen zal het niet echt veel problemen geven.

Dag Kor dank voor je snelle reactie maar kun je iets duidelijker zijn over wat er zoal aangepast dient te worden?
cees

aan de hele opzet van de mast met zeilen moet het een en ander vervangen worden. Er is naar mijn idee iets teveel plastic gebruikt waar dat naar mijn idee metaal had moeten zijn. Verder aan de roer-inrichting moet wel het een en ander gebeuren, hier zit veel speling in.en de inrichting waar de servo's zitten is niet echt doordacht als je het mij vraagt. Ik moet wel zeggen dat het een mooi bootje is, en als die vaart er niks van gezegt mag worden voor deze prijs.

Back