Ervaring gevraagd...

• Topicstarter Topicstarter Danielson
  • Startdatum Startdatum
D

Danielson

Guest
Gisteravond heeft mijn snelheidsregelaar het begeven :( Het was zo'n gele conrad "no limet" maar wat een baggerding ik heb er 3 gekocht; een voor mij en 2 voor vrienden van mij naar 3 weken waren ze allemaal kapot! Pruts spul!!

Ik ben nu dus op zoek naar een nieuwe snelheidsregelaar, Heeft iemand ervaring met de volgende snelheidsregelaar: "V-MAXX 80 electronic speed control"? Ik heb een Corraly 12x3T motor :)

Beschrijving van de site van pkracing van de V-MAXX:

Door hele grote inkoop kunnen wij u deze digitale, programeerbare no limit hoogfrequent elektronische snelheids regelaar voor een hele speciale prijs leveren. De bedrading wordt zoals bij alle profesionele regelaars aan de buitenkant van de regelaar gesoldeerd, zodat ze makkelijk te veranderen of te vervangen is. Hij zit vol met allerlei programeerbare foefjes, zoals: Automatische set-up, instelbare stroom begrenzing, instelbare minimum en maximum rem, turbo start, variabele frequentie, 3 voorgeprogrameerde modes (On-Road, Off-Road en "Pure Racing"). Technische gegevens: Voor gebruik met 6 of 7 cellen. geen motor limiet, Weerstand 0.0010 Ohm, max. stroom 600A, frequentie: 244 tot 15.600 Hz, BEC: 5.6V 1Acont., 2.5A piek, afmetingen 35x27x13mm, gewicht 40 gram. levering inclusief 2 extra koelblokken, Schottky diode, bedrading, aan/uit schakelaar. Bij de regelaar worden geen stekkers meegeleverd, zodat je stekkers van je eigen keuze kunt monteren

Mocht iemand nog goede sugesties hebben, dan hoor ik het graag :D

Ik rij met deze regelaar i een stadium truck met 12x3 corally touring en dat gaat primo !!

met de setup heb ik nog niks gedaan maar warm krijg ik `m niet !!

Het trouwens wel goedkoper als bij pk -> moet je maar ff verder zoeken .

Als ze alle drie binnen drie weken kapot zijn, hebben of jullie iets fout gedaan, of is het gewoon een ondeuglijk product en zou ik in ieder geval garantie claimen. :)

Waarschijnlijk zijn die regelaars verbrand doordat je er teveel van vraagt.

Alvorens je een nieuwe gaat kopen lijkt het mij verstandig dat je eens gaat kijken hoeveel stroom jou motor/aandrijving verbruikt. Pas daarna is het verstandig om een nieuwe regelaar te kopen die dan geen problemen heeft met de hoge stromen.

Back