Ervaring met brushed controller van Bidproduct?

Hallo...

Iemand hier ervaring met een brushed motor controller van bidproduct?

Ik heb er een binnen voor een Cox Wings Mustang, maar vroeg me 2 dingen af.

Heb 'm getest en hij reageert pas vanaf half throttle. Vanaf dan laat 'ie zich wel goed regelen.

Ten tweede: er zit een kabeltje aan de controller met een drukswitch. Zie:http://bidproduct.com/part/Product_view_BRUSHED ESC_6.html
Dit is dus een of andere safety switch, naast nog een extra aan/uit schakelaar. Ik vroeg me af of je deze switch kan verwijderen en simpelweg de kabeltje aan elkaar kan solderen. Bespaart weer wat ruimte en gewicht...

Thanks.

hoi sjaakslinger

ik denk dat deze net anders werkt als gedacht
ten eerste wanneer je de safety switch aanzet moet je vervolgens op de andere switch drukken en dan zou je gas wel moeten reageren
soms is het zo dat je eerst je zender op volgas moet zetten en dan je switch indrukken en gelijk weer terug naar geen gas dan moet hij een piep geven en dan is je gascurve ingesteld

succes he

gr Albert

heb er zelf meerdere in gebruik. gewoon goede dingen. er zitten twee knoppen op, de schekelaartje en de drukswitch. als je de accu eraan hebt en je zet de schakelaar om wordt de regelaar geactiveerd dus de bec ook. er zit dan een beveiliging op zodat de motor niet spontaan aan kan gaan. de motor kan pas worden gebruikt als je de drukknop heb ingedrukt. die kun je er ook tussenweg halen en de twee kabels waaraan hij zit doorsolderen aan elkaar. heb ik ook gedaan ;)

hij reageert bij mij van ongeveer 1/4 gas. ik heb er destijds een paar ingekocht toen ze nog maar 4 dollar kostten. ik gebruik zowel de 25A als de 40A

Back