Ervaring met deze micro antenne op trex?

• Topicstarter Topicstarter Lainke
  • Startdatum Startdatum
L

Lainke

Guest
Hoi,

Na wat gelezen te hebben op RR, blijken de micro deans antennes wel goed te werken op een Trex, geen geklooi meer met die lange draad antennes. Nu kwam ik dus deze antenne tegen en vroeg me af of iemand hier ervarin mee heeft of misschien ervaring heeft met een soortgelijke antenne met eventueel een linksje waae je hem gehaald hebt.

http://www.ercmarket.com/eshop/product.php?productid=14197&cat=0&page=1

Duur.. rctechnics heeft ze ook voor ca e8.

Op schuimpjes goede ervaringen mee.
Zou er niet in een zwever ver weg mee gaan zitten..

Heli moet dus ook kunnen.

Ik vlieg zelf met 2 Deans two piece antenna's op mijn Rexen. Ik heb me helemaal rot lopen zoeken naar een leverancier die 40 mHz versies kon leveren. Uiteindelijk komen ze van de andere kant van de wereld bij Wattsup Nieuw Zeeland vandaan. 19 dollar per stuk.

Ze bevallen goed. Ik vlieg nu nog hooguit 50m van me weg dus een echte test heb ik nog niet gemaakt. In ieder geval icm een Futaba PCM tx volledig glitchvrij en het ziet er gelikt uit......

DEAN9017.jpg

BarnOwl zei:
Ik vlieg zelf met 2 Deans two piece antenna's op mijn Rexen. Ik heb me helemaal rot lopen zoeken naar een leverancier die 40 mHz versies kon leveren. Uiteindelijk komen ze van de andere kant van de wereld bij Wattsup Nieuw Zeeland vandaan. 19 dollar per stuk.

Ze bevallen goed. Ik vlieg nu nog hooguit 50m van me weg dus een echte test heb ik nog niet gemaakt. In ieder geval icm een Futaba PCM tx volledig glitchvrij en het ziet er gelikt uit......

DEAN9017.jpg

Zo een antenne ben ik dus ook aan het zoeken op 35mhz. Momenteel heb ik ook nog een andere soort liggen, namelijk deze, die gebruik ik op men gws dragonfly met goede resultaten:

35mhzmicroantenne.JPG

Ik heb nog wel degene liggen als spoel om dunne doozichtige buis.

Zal straks foto posten

Jo amstel..

ik zal eens een aantal sites in belgie proberen, daar heb ik zon zelfde idee ook gekocht maar dan voor mijn vorige heli. de walkera 36 ging er stukken minder door ontvangen dus ik zou je zon antenne niet aanraden.

grtzz david

Een micro antenne vinden is het probleem niet ;) Het probleem is dat ik graag een orginele deans antenne wil hebben, de meeste Amerikanen vliegen hier glitchvrij mee. In Amerika kan je deze dan ook overal kopen maar alleen op 72 mhz.

Bedankt Lainke, ik ga eens uitzoeken of het voor mij daar mogelijk is te bestellen. Spreek geen woord Frans en ik moet even de betalings opties onderzoeken ;)

Als iemand nog meer adressen weet houd ik me aanbevolen natuurlijk.

Back