Ervaring met DFC head bij 600 pro

DFC= Direct From Compass ;)

Als je een kop wil met directe aan sturing zet er dan een van een Compass op. Leverbaar onder de naam Tracx!!

6556663.jpg

Een mooie kop en heb deze nu ook op mijn trex600Nitro zitten en helemaal compleet geleverd door Compass
mannnn wat een verschil zeg ben er zeer blij mee en heb ook de Gryphon 615 bladen er op gedaan pppppfffffffff retestrak met Vstabi en BeastX heb ze allebei getest en de beastx is er op blijven zitten de Vstabi naar de 700nitro verhuisd.

Greetz,

jeroen

bij de DFC kop van align zit ook een beetje speling in wat ik zelf wel minder vind. :( (teminste bij mij en heb er meerdere gelezen)

waar zit de speling?
toevallig tussen de bladhouders?

yep lijkt wel dat de feathering shaft net iets te klein van diameter is.
geen axiale speling maar na boven en onder

grt Nick

ps mischien dat de feathering shaft van de esp iets anders is dan de pro deze heb ik nog niet geprobeerd

yep lijkt wel dat de feathering shaft net iets te klein van diameter is.
geen axiale speling maar na boven en onder

grt Nick

ps mischien dat de feathering shaft van de esp iets anders is dan de pro deze heb ik nog niet geprobeerd

Welke dempers heb je gebruikt?
De keiharde POM dempers kunnen hier voor zorgen..

Hoho...

Voor je andere dempers gaat toepassen..

Zodra de feathering iets teveel ruimte krijgt, drukt de dfc head de linkjes van de swash af.
Align heeft dit blijkbaar opgelost door een beetje speling in de kop te bouwen

Ga je alles spelingvrij maken, en zachtere rubbers gebruiken, heb je kans op verrassingen

Hoho...

Voor je andere dempers gaat toepassen..

Zodra de feathering iets teveel ruimte krijgt, drukt de dfc head de linkjes van de swash af.
Align heeft dit blijkbaar opgelost door een beetje speling in de kop te bouwen

Ga je alles spelingvrij maken, en zachtere rubbers gebruiken, heb je kans op verrassingen

op diverse andere forums gelezen dat ze heel tevreden zijn met deze dampers o.n. helifreak..........vandaar mijn vraag

Back