Ervaring met MiniArt bouwdozen?

• Topicstarter Topicstarter foxiefox
  • Startdatum Startdatum
F

foxiefox

Guest
Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met MiniArt bouwdozen. Op zich lijken ze wel leuk voor gebruik in bijvoorbeeld diorama, maar is het ook wat?

36006_5.jpg

Hey foxiefox,

Ik heb zelf geen ervaring, ik weet wel van anderen dat ze het gebruiken. Het nadeel is dat ze van vacuform zijn, een beetje een vaag soort plastic. Dit vereist wel wat werk om netjes in elkaar te zetten. Echter, zo kan de prijs wel vrij laag gehouden worden. De details zijn vaak uitermate goed.

Bekijk ook eens de volgende link voor het schilderen van MiniArt huisjes, dan kan je een impressie krijgen wat voor resultaten je ermee kan krijgen (tegelijkertijd met een mooie how-to!) :

DIORAMAS

Greetz,

Jurrie

Italeri??

Hoi,

Ik ben nieuw hier, mijn naam is Karlien en ik bouw statische modelbouw samen met mijn vader. Nou bouwen we normaal vaak modellen van Hasegawa, maar ik ben op een nieuwe site: www.modelfreak.nl italeri tegen gekomen. Na even gebeld te hebben, weet ik dat ze nog bezig zijn met de site dus er komt nog veel meer modellen en merken bij. Maar wat er al op staat vindt ik er zeker gaaf uit zien.

Nou is mijn vraag eigenlijk, heeft iemand hier ervaring met Italeri??
Vind zelf bijvoorbeeld de Italeri SH-60 B Seahawk (IT2620) | Model Freak super mooi. Denk erover om deze voor me vader's verjaardag ga kopen, maar wil eerst weten wat of dit wel wat is.

Nou hoor graag van jullie.....

Back