Ervaring met USA winkels

Ik zoek een himax 2015-3000 of mega 16/5/3 e motor en wil niet 3 weken wachten. Iemand ervaring met buitenlandse winkeltjes die kan onder of binnen een weekje leveren?

Cheers,
anni

Paul, Century verkoopt geen himax motoren.

Bij bestellen buiten europa loop je altijd het risico 3 weken te moeten wachten. Als je pakje door de douane glipt (omdat je mazzel hebt of dat de waarde lager is al 22€) dan heb je het meestal binnen 4 dagen.

Kans dat je brushless motor onder de douane door glipt is niet zo groot omdat ze vij prijzig zijn.

Wil je het risico van lang wachten niet lopen kan je hier ook Brushless himax motoren kopen: www.homeflyer.be (belgie dus)

Wil je goedkoop maar met risico van lang wachten:
www.allerc.com
www.b-p-p.com (soms gratis versturen)

Vergeet ook de invoerrechten en inklarings kosten niet die er nog bij (kunnen) komen. Heb je hier vragen over, gebruik de zoekknop dit is al (veel te) vaak besproken.

in europa zijn de duits shops meestal het goedkoopste. Geen tax

ik heb goede ervaringen met Towerhobbies VS. Maar idd de douane zijn de dooddoeners. Voor belgie is dat + 21% +0.03 invoertax + ca20euro aanbiedingskosten als het via een UPS achtige komt.
Meestal moet je al flink over de 100$ gaan wil je rendement. Als je graag met de auto rijd is HK-modellbau een aanrader ietswat ten oosten van Aaken, jammergenoeg geen verzending buiten duitsland.

Tm

kijk eens bij www.Flying-hobby.com :!: Ook binnen 4 dagen in huis en goedkoop. Verzendkosten valt mee, zeker als je soms vergelijkt met wat ze hier in Nederland soms vragen.
Bovendien kleine kans dat je douanekosten moet betalen. Azie wordt niet zo goed gecontroleerd als de USA. Bovendien willen ze de factuur ook wel verlagen ivm eventuele pakkans bij de Douane.

veel succes :!:

Ik zie dit alleen maar.
Kom jij daar uit dan 8O ?

建構中

您正嘗試檢視的站台目前沒有預設頁面。也許它正處於更新和設定的程序。

請稍後再試。如果問題仍然存在,請嘗試連絡網站系統管理員。

--------------------------------------------------------------------------------

如果您是網站系統管理員並覺得您接收到此訊息是錯誤的,請參閱在 IIS 說明裡的 "啟用和停用動態內容"。

若要參閱 IIS 說明
請按 開始,然後按 執行。
在 開啟 文字方塊裡,輸入 inetmgr。IIS 管理員就會出現。
從 說明 功能表,按 說明主題。
請按 網際網路資訊服務。

@ Erwin.
Der staat gewoon simpel "pagina is niet beschikbaar".
Dat jullie er niet uitkomen is dat jullie nog steeds proberen van link naar rechts te lezen.............. :P

er staat:

In de bouw structuur
Verbeter test duidelijk teken directe tribune
van de bezits storting/vooruitgang de oppervlakte van de
faciliteitenpagina toestemming
correcte plaats vernieuwings harmonie die met het beginnen begint.
een weinig Ontvangend opnieuw test achtergedeelte fruit probleem
manier bestaan
en ontvangend netto testmededeling systematisch beheer
lid.

Der staat echt......
afb15997.jpg

:rolling:
En wat Michel schrijft kan ik wel lezen maar niet begrijpen.

Dwalen we weer af? Ik heb zo'n beetje het idee :lol:

Erwin Lokhorst zei:
Ik zie dit alleen maar.
Kom jij daar uit dan 8O ?

建構中

您正嘗試檢視的站台目前沒有預設頁面。也許它正處於更新和設定的程序。

請稍後再試。如果問題仍然存在,請嘗試連絡網站系統管理員。

--------------------------------------------------------------------------------

如果您是網站系統管理員並覺得您接收到此訊息是錯誤的,請參閱在 IIS 說明裡的 "啟用和停用動態內容"。

若要參閱 IIS 說明
請按 開始,然後按 執行。
在 開啟 文字方塊裡,輸入 inetmgr。IIS 管理員就會出現。
從 說明 功能表,按 說明主題。
請按 網際網路資訊服務。

probeer het eens met deze site. Online vertalen van webpages

http://babelfish.altavista.com/

veel plezier

:idea:

spoeky zei:
kijk eens bij www.Flying-hobby.com Ook binnen 4 dagen in huis en goedkoop. Verzendkosten valt mee, zeker als je soms vergelijkt met wat ze hier in Nederland soms vragen.
Bovendien kleine kans dat je douanekosten moet betalen. Azie wordt niet zo goed gecontroleerd als de USA. Bovendien willen ze de factuur ook wel verlagen ivm eventuele pakkans bij de Douane.

veel succes

Sorry.

stond een puntje achter de COM dan werk ie dus niet zo goed. Excuses

Dus www.flying-hobby.com :oops:

Back