ervaringen Kingtech K80e en TJT 80N

Ik ben volledig nieuw in het wereldje van turbine motoren, maar vlieg al wel enkele jaren met diverse vliegtuigen.. Nu zou ik toch graag beginnen met turbine vliegen.
Na wat te hebben rondgeneusd op internet kwam ik de K80 van Kingtech tegen. Na wat opzoekingswerk te hebben gedaan, kwam ik er ook achter dat dit een goede motor zou zijn , prijs/kwaliteit gezien. Nu had ik graag geweten of er hier mensen op het forum 'hand on' ervaring hebben met deze motoren?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Ik geloof dat sandor van digitec ze in de handel heeft gehad,
maar voor de prijs van de kingtech heb je ook een zeer nette Jetcat

Tja, is altijd moeilijk zulke zaken.

Ik weet niet iemand die er hier mee vliegt, maar dat is net als Wren (en wat andere merken) schijnen ook zeer goede motoren te zijn maar in Nederland zie je ze amper en blijft het gros bij Jetcat "hangen".

Vraag me ook wel een af hoe die motoren het zullen doen en dan gebruikerservaringen.

voor spanning

full

Wie van jullie weet hoe bij deze king motor de voor spanning werkt

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou voor een paar centen meer voor een Europese motor gaan.
Je hebt in het geval van fabrieksgarantie een stuk minder verzendkosten.

In het ergste geval moet je een Kingtech aangetekend naar Taiwan sturen.
Dan ben je je voordeel al weer kwijt.

Groetjes,

Cliff

Ik heb besloten om een 2e hands motor te kopen om een beetje vertrouwd te geraken met het turbine wereldje.. Het is een TJT 80 geworden, die nog niet veel gedraaid heeft..:)

Heb dit filmpje al eerder gezien :D . Wat vind jij van de kwaliteit van de motor? Buiten het feit dat de pomp en ventielen niet super werken ?;)

:cool:
Heb dit filmpje al eerder gezien :D . Wat vind jij van de kwaliteit van de motor? Buiten het feit dat de pomp en ventielen niet super werken ?;)
Je kan hem niet verglijken met de turbine's van nu .
Als hij goed draaid en geen gekke dingen bemerkt ,gewoon er mee vliegen.