Ervaringen Kontronik ProgUNIT

Heeft er iemand al ervaringen met de Kontronik ProgUnit?

Ik dacht de ProgCard te kopen voor mijn Jive 100+ LV en eventueel ook de ProgCard II er bij.
Maar nu zag ik dat je de Kontroniks ook via de PC kan programmeren.

Zeker?

Ik lees op de site enkel dat de updates nu niet meer via de technische dienst van Kontronik hoeven te gaan, gewoon via de ProgUnit. Maar programmeren zou je alle modellen kunnen.

Of lees ik het zo fout?

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij gaat dit enkel over de online updates. Is de vervanger van de ProgDisc. En die was toch ook voor verschillende modellen?
Misschien mail ik best even met Kontronik...

Ik heb de progunit voor de kosmik. Werkt perfect, ik vind alleen dat dit standaard geleverd moet worden bij een regelaar van €600.

Nevermore...

Ik zag in 1 oogopslag dit staan in de tekst:

Please refer to the respective manual whether or not your ESC is online updateable (To date only ESCs of the KOBY, JIVE Pro and KOSMIK series are online updateable).

Dus zoals Henk al aangaf gaat het bij jou echt niet werken...

Akkoord, heb ik ook gelezen.
Maar volgens mij gaat dit enkel over de firmware updates. Die tekst zegt toch niets over programmatie?

Ah.. dat begreep ik niet uit je tekst.. dat staat er inderdaad niet in dus kan je ervan uitgaan dat dat gewoon werkt. Denk ik.. anders staat deze uitzondering op updates er niet in.

Helihenk (en anderen ) hadden gelijk.

Antwoord van Kontronik :

Thank you very much for your e-mail. We would like to inform you that the ProgUNIT is not compatible with the JIVE 100+ LV.
But you have the possibility to update the JIVE 100+ LV with the Progcard I or / and Progcard II.

Back