Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bram,
de wind pro bestaat enkel nog op tekening. Ergens heb ik gelezen dat men bij sebart nog niet goed weet welke weg in te slaan.
Hij heeft 2 opties : ofwel in china laten maken waar de rest gemaakt wordt en dan op relatief goedkope wijze aan te bieden op de markt, ofwel zoals de miss wind laten maken bij OXAY, wat dit doet aan de prijs kun je alvast raden, de miss wind kost 3300 euro. (leeg)
ps: Ik krijg net nieuws over de 2m vanquish, de finale versie is nu aangekomen voor testen in de USA. Dus binnenkort kan die ook in productie...
Bram,
de wind pro bestaat enkel nog op tekening. Ergens heb ik gelezen dat men bij sebart nog niet goed weet welke weg in te slaan.
Hij heeft 2 opties : ofwel in china laten maken waar de rest gemaakt wordt en dan op relatief goedkope wijze aan te bieden op de markt, ofwel zoals de miss wind laten maken bij OXAY, wat dit doet aan de prijs kun je alvast raden, de miss wind kost 3300 euro. (leeg)
Hmmm, das dan bijna slecht nieuws te noemen. (voor mij dan)
Als ik daarop wacht mis ik zeker de 1e wedstrijd. Maar als ik nu de Angel haal is hij binnen een paar maanden verouderd...
Die Miss wind 50 is een 50'er dubbeldekker !Uhm, bijna wel...
Een kist van 158 X 165 die met 1300W genoeg power heeft, en gemaakt is voor electro, zoek maar...
AH, mooi, dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken.
Maar volgens mij staat die 50 voor het vermogen. Dus minder toestel, niet meer vermogen.Dubbeldekker-->meer power nodig, maar dat wist je wel denk ik![]()