Hoi hoi,
Ervaring met de 25 Amps en 35 Amps van Align. Het programmeren gaat leuk, met behulp van drie standen van je knuppel (bijv. rem uit is gas dicht, rem soft is gas midden, rem hard is gas vol).
Ze lopen héél goed aan, niet abrupt, en ook niet "zoekend", dit is erg makkelijk in de heli modus.
Alle type's motoren die ik uitgeprobeert heb stuurt ie probleemloos aan (mits je de timing goed hebt, soft, middel of hard, de bekende 3 standen v.d. knuppel), buitenlopers, 2 pool binnenlopers, meerpool binnenlopers, en zelf de 2 windingen mega'tjes (die kontronik NIET aan de praat krijgt).
De governor functie werkt voorbeeldig. Als je heli power plenti heeft, dan merk je niet eens dat je pitch geeft, het toerental blijft exact op de ingestelde headspeed, je heli knalt dan omhoog.
Bij het aanzetten geeft ie twee "riedeltjes"als teken dat ie scherp staat, vervolgens gaat ie zijn ingestelde programmering bij langs m.b.v. de bijbehorende piepjes. Het is niet nodig om hier op te wachten, je kan direct na de twee snelle riedeltjes LOSSSSS.
In mijn optiek een leuk ding, keurig stekkers meegeleverd en bijbehorende krimpkousjes. Formaat is netjes, weer die elko's die hem iets groter maken. Wel opvallend, doch in mijn ogen niet verkeerd is dat er aan één zijde een stoer koellichaam zit voor de vermogenfetjes, en aan de andere zijde zelfs nog een (dun) aluplaatje, voor de koeling van de bec transistoren (7805). Slechts 1 printplaat (meerlaags) netjes smd bestukt aan twee kanten. Formaat is netjes, gewicht is netjes. En vooral is de prijs laag.
Het verschil tussen de 25 en 35 is slechts één elco, en het koellichaam is ietsje groter. Verder zijn ze identiek.
Groetjes A.