Ervaringen met lrp spin chopper?

Hallo,

Ik heb helemaal geen ervaring met heli rc. Nu wil ik me pa een kado(tje) geven.
En heb een beetje rondgekeken en heb het idee dat de LRP Spin Chopper 380mm wel een redelijke heli is.

LRP - LRP SpinChopper 380mm Single Blade Helicopter 2.4GHz RTF

ik had hem ergens zien staan voor 159 euro, en dat is ook eigenlijk wel wat ik er maximaal aan wil uitgeven.

ook wat filmpjes bekeken betreffende de vliegeigenschappen, maarja of dat voor iedereen zo makkelijk gaat?

Heeft er toevallig iemand ervaring mee met dit model, is het een aanrader?

Groeten Tino.

Ik ken dit model niet persoonlijk maar het lijkt mij wel iets weg te hebben van de Blade msr en Nine Eagle Pro.

Zoals ik zie een 45 graden flybar heli.
Zonder enige ervaring op het gebied van heli vliegen is het te doen maar realliseer je dat hier wel crashes mee worden gemaakt en dat er spare parts gekocht moeten worden om de heli te kunnen repareren.

Ik ben zelf begonnen met de Nine Eagle Solo Pro, eveneens een 45 graden flybar heli en deze heeft mij veel zweet en repraties gekost om de heli onder controle te krijgen.

Het is te doen maar kost wel enige moeite en dat is ook weer per individu afhankelijk.

Punt is met veel van de heli's in die prijsklasse dat er een tijdje veel van te koop is, en na een maand niet meer...
Of de handelaar zegt dat hij altijd onderdelen op voorraad houd, en als je ze nodig hebt de onderdelen niet meer verkrijgbaar zijn..

Een goede heli is niet de heli die het beste vliegt, maar de heli waar ook onderdelen van de verkrijgen zijn voor een normale prijs
Zeker beginners crashen veel, en als iets kapot is zou het jammer zijn als het niet meer te repareren is...
Dan heb je 160 eur weggegooid

Als je wilt gaan voor een fp die als beginner goed te vliegen is, zou je moeten kijken naar een solo pro v1 of v2, verschil zit in de kleur.

30 cm groot zou je moeten kijken naar een piccolo v2, of een honeybee Fp