ervaringen met T-Series T-34 Pro LCD 4 kanaals

Hey

Ziet eruit als een 3 kanaals heli.
Beter kijk je even verder voor een mCX2 of een lama ofzo!

Groeten

een 3 kanaals? ow... want op internet staat 4 kanaals.
is er anders een leuk model met 4 kanaals rond de 80 tot 100 euro?

heeft iemand ervaring met deze helicopter:
T-Series T-34 Pro LCD 4 kanaals

ik zoek voor de kerst een leuk cadeau voor mijn vader, en zag deze op een site staan. het is een bijspeeltje bij de andere hobby en de prijs van 80,- beviel me wel.

iemand ervaring?

link: T-Series T-34 Pro LCD 4 kanaals - acntrading

Wil je een echte 4 kanaals, waar je tijdens de winter lekker in de huiskamer kan vliegen zonder grote kans op schade aan heli of meubulair, dan zou ik je de Solo aanraden van Nine Eagles. Heeft ook losse accu's, zodat je langer kan vliegen. Bij die T-34 moet je een paar uur wachten om weer ongeveer 10 minuten te kunnen vliegen.

Hier is een plaatje:

R_C_Mini_Helikop_4b90bf1471ac0.jpg

Er is ook een versie met schaalromp:

ik wil graag 1tje waar je mee kan buiten vliegen, en beetje mee kan spelen enzo. niet echt extreem truxjes enzo..

Wil je een echte 4 kanaals, waar je tijdens de winter lekker in de huiskamer kan vliegen zonder grote kans op schade aan heli of meubulair, dan zou ik je de Solo aanraden van Nine Eagles. Heeft ook losse accu's, zodat je langer kan vliegen. Bij die T-34 moet je een paar uur wachten om weer ongeveer 10 minuten te kunnen vliegen.

Hier is een plaatje:

R_C_Mini_Helikop_4b90bf1471ac0.jpg

Er is ook een versie met schaalromp:

is de e-sky kob ook geschikt voor buiten?
en zou de walkera dragonfly ook een optie zijn?
of de e-sky honeybee?

Laatst bewerkt:
Het probleem met coaxiale heli's is alleen dat ze erg windgevoelig zijn en alleen bij bijna windstil weer buiten kunnen vliegen!
Op het moment lijkt het me beter een iets kleinere heli te kiezen zodat je in de winter lekker binnen kan oefenen en dan tegen de zomer naar buiten met een FP heli ofzo!

Groeten

t-34 = fantastisch

ik heb zelf zo'n t-34. (2 stuks zelfs , 1 voor mijn vriendin die er mee kan vliegen)
echt fantastisch dat ding , hard rubber rotor bladen en landing gestel.
mooie is dat als je crashed dat hij zichzelf uitschakeld dan moet je em uit/aan doen en doet hij het weer.

ik geef wel eens demo met deze heli aan beginners en vlieg em gewoon de muur in. allemaal geen probleem , kan de heli tegen. ik vlieg er tegenwoordig binnen ook mee omdat hij erg stabiel is en blijft hoveren op de plek.

op youtube staat een film van een duitser die een demo geeft:
47sdLSM5KWk[/media] - T Series T-34 Helicopter Testflug www.gobelus.de
deze film gaf mij aanleiding tot aankoop.
de opvolger van de t-34 de t-23 (groter en sterker) heb ik tegenwoordig ook. (ik heb nog een t34 nieuw in verpakking te koop!)

enige probleem met deze heli is toch buiten met meer dan windkracht 2 , de achterrotor heeft dan te weinig kracht om terug te komen maar who carez , stort maar neer , ophalen en weer overnieuw.

grappig , voor de eerste keer met de t34 opgestegen vanuit de tuin met windkracht 4 dacht ik , om een lang verhaal kort te maken : kon hem 12 tuinen verder ophalen

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi , ik heb ook de T23

bij mij stopt de motor soms in de lucht en dan knalt hij natuurlijk naar beneden en start hij soms nog net op tijd terug aan de gang.
Lijkt me iets te schelen ?
niet?
is pas nieuw

Hoi , ik heb ook de T23

bij mij stopt de motor soms in de lucht en dan knalt hij natuurlijk naar beneden en start hij soms nog net op tijd terug aan de gang.
Lijkt me iets te schelen ?
niet?
is pas nieuw

Had ik ook bij mijn t23, maar nu niet meer omdat ik het antenne draadje los heb gewikkeld van de poten en nu voor een groot deel heb laten hangen

Ik ben begonnen met een T11 en heb er NU op dit moment nog steeds plezier van 8-)
aangezien hij hovered naast me :D

maar hij is een klein tikje te groot voor binnen...

ook heb ik u'm in mijn eigen auto laten crashen.. ik was vergeten het draadje en de antenne uit te zetten..
hij kan wel heeel hoog :eek:

ik moet is een camera aanschaffen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Back