Ervaringen quadrocopter

• Topicstarter Topicstarter bash97
  • Startdatum Startdatum
B

bash97

Guest
Beste Forumleden,

Ik wil graag een Parrot ar drone kopen, wat zijn jullie ervaringen hiervan.

[mod]Link verwijderd, links naar externe verkoopsites zijn niet toegelaten, dank[/mod]http://link.marktplaats.nl/547660150

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook een ar drone van parrot.
Toevallig ook te koop.

Het is een leuk apparaat en makkelijk te vliegen, echter ligt mijn voorkeur bij heli's ik vind de besturing fijner sneller en met een heli kun je meer ook al ben ik nog maar een beginner.

Groetjes

Ik heb ook een ar drone van parrot.
Toevallig ook te koop.

Het is een leuk apparaat en makkelijk te vliegen, echter ligt mijn voorkeur bij heli's ik vind de besturing fijner sneller en met een heli kun je meer ook al ben ik nog maar een beginner.

Groetjes

Kan je met de parrot ar drone ook gemakkelijk met wind buiten vliegen.

[mod] Goedenavond Bash97, zou je even in je inbox willen kijken?[/mod]

Hoi bash97.
Ik weet niet waar jij woonachtig bent, maar indien je in de buurt van Gelderland bent dan kun je altijd mijn Gaui 500X en Gaui 330X-S zien vliegen.
Krijg je beetje een beter beeld van het hoe en wee omtrend Mutlicopters.
De Parot AR Drone zou ik echt links laten liggen als ik jou was.
Vr Gr E

Niet doen, ik spreek uit ervaring. De Parrot 2 schijnt wel veel beter te werken, je bent nog niet klaar.
Het middenkruis ga je breken, andere onderdelen ook. Accu's kopen.
Dan wil je niet met je iPhone blijven spelen maar via een normale afstandsbediening.

Je bent nu 500 euro kwijt. Daarvoor koop je ook een echte quadcopter!

Ik heb zeker 1000 euro uitgegeven om tot het besef te komen dat het nooit wat wordt.
Blijft kapot gaan. Moederbordje kost 100 euro, ga zo maar door.

De parrot lijkt leuk maar zelfs hiervoor zijn mooie, simpele alternatieven.
De Walkera MX400 is ook kant en klaar, zo zijn er inmiddels veel meer.
Daar kan je later een GoPro camera aanhangen, de Parrot kan dit eigenlijk al niet fatsoenlijk hebben.

Ik mag geen links plaatsen maar de bekende Chinese websites hebben vele modellen
voor hele leuke prijzen. Kijk wel goed of je onderdelen kunt bestellen. Anders gooi je je
mooie quad na 1 ongelukje weg...

Walkera MX400

Niet doen, ik spreek uit ervaring. De Parrot 2 schijnt wel veel beter te werken, je bent nog niet klaar.
Het middenkruis ga je breken, andere onderdelen ook. Accu's kopen.
Dan wil je niet met je iPhone blijven spelen maar via een normale afstandsbediening.

Je bent nu 500 euro kwijt. Daarvoor koop je ook een echte quadcopter!

Ik heb zeker 1000 euro uitgegeven om tot het besef te komen dat het nooit wat wordt.
Blijft kapot gaan. Moederbordje kost 100 euro, ga zo maar door.

De parrot lijkt leuk maar zelfs hiervoor zijn mooie, simpele alternatieven.
De Walkera MX400 is ook kant en klaar, zo zijn er inmiddels veel meer.
Daar kan je later een GoPro camera aanhangen, de Parrot kan dit eigenlijk al niet fatsoenlijk hebben.

Ik mag geen links plaatsen maar de bekende Chinese websites hebben vele modellen
voor hele leuke prijzen. Kijk wel goed of je onderdelen kunt bestellen. Anders gooi je je
mooie quad na 1 ongelukje weg...

Afgelopen week heb ik een Walkera Ufo MX400 gekocht bij XXXXXXXXXXXXXXXX.nl compleet met 7 kanaal Devo 7 zender en Alu koffer voor €399.-. Deze vliegt echt super makkelijk. Net zo stabiel als een coaxiaal, ik heb er ook direct een cameramount bij bestelt. Deze is zeer eenvoudig te installeren door het stekkertje van de cameramount op het moederbord te prikken, de zender staat al voorgeprogrammeerd zodat je met de mixerknop de camera kunt laten bewegen. je kunt ongeveer 500gram aan gewicht extra meenemen. De materialen zijn degelijk gekozen door walkera dubbele boomtails per motor en carbon frame. Ziet er ook erg mooi uit met de bijgeleverde ledverlichting 's avond. Je kunt ook nog een sensormodule en een GPS module bijkopen, maar dan heb je wel de devo 8 zender nodig voor de ontvangst van de data, hier ga ik nog even voor doorsparen want dat is natuurlijk helemaal super. oftewel zeker voor dit geld een aanrader.

Laatst bewerkt door een moderator:
[mod]Rupske: je bent tevens actief met het "rc rob" account, dus ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je reclame voor eigen zaak aan het maken bent, dat staan we uiteraard niet toe hier.[/mod]

Back