Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
na het kopen van een solo pro 270 sr ben ik aan het overwegen om er een 228p bij te halen voor buiten![]()
wat zijn julie ervaringen hiermee ? kwa betrouwbaarheid en crashbestendigheid ?
Ik ben er heel tevreden over.Hallo, was benieuwd als je de solo pro 228 al hebt aangeschaft, en wat je ervaringen is.
Nog bedankt voor de tip. heb vandaag de Solo pro 228 besteld, hoe vliegt de heli buiten, moet het echt windstil zijn of kan de heli met een kleine beetje wind ook gevlogen worden.
vliegen met beetje wind gaat redelijk goed gewoon met de lipo schuiven
als je deze heel naar voren schuift (gaat natuurlijk ten koste van achterwaartese snelheid ) haal je redelijk hoge snelheden voor zo een kleine heli![]()
ja dat afdicht kapje heb ik ook al voor gehad ik schuif de lipo naar voor naargelang de hoeveelheid wind er is.
heel naar voren geschoven vliegt hij idd moeilijk achteruit .
je kan nog wat met de trim en sib trim spelen
hij had meer servo uitslag moeten hebben er is plaats genoeg voor, een projeckt voor deze winter waarschijnlijk
Kijk bij Hobbyking de turnigy nano lipos. Ik heb die voor andere 9Eagles al gekocht en ze zijn ONGELOOFLIJK veel beter dan de standaard lipo.Beste Forum
Weet er iemand een goed alternatief voor de standaard bijgeleverde LiPo batterijen ?
mvg
Kim