Ik heb in mijn 1 meter boot nu een Hitec 785BB winch zitten, doet het prima, niet de snelste winch maar dat geeft niet.
Omdat ik aan het experimenteren ben met een Genua moet er een 2de winch bij komen.
Ik was even aan het kijken wat er zoal te koop is, met name in concurrentie met de Hitec.
De enige qua prijs die in de buurt komen zijn de wiches van GWS.
180 graden voor een € of 18 en een 3 turn versie voor pakweg € 25.
Heeft iemand ervaring met de GWS winches ?
het zal om de 3 turn versie gaan waarschijnlijk, want met de genua moet ik nogal wat lijn heen en weer trekken.
Wat ook nog kan is dat ik de GWS voor de Hitec vervang (die trekt nu het grootzeil aan).
Ik kan maar de helft van de knuppelslag gebruiken op dit moment, m`n loop is niet langer.
En dual rate heb ik niet op m`n zender.
advies graag.
Omdat ik aan het experimenteren ben met een Genua moet er een 2de winch bij komen.
Ik was even aan het kijken wat er zoal te koop is, met name in concurrentie met de Hitec.
De enige qua prijs die in de buurt komen zijn de wiches van GWS.
180 graden voor een € of 18 en een 3 turn versie voor pakweg € 25.
Heeft iemand ervaring met de GWS winches ?
het zal om de 3 turn versie gaan waarschijnlijk, want met de genua moet ik nogal wat lijn heen en weer trekken.
Wat ook nog kan is dat ik de GWS voor de Hitec vervang (die trekt nu het grootzeil aan).
Ik kan maar de helft van de knuppelslag gebruiken op dit moment, m`n loop is niet langer.
En dual rate heb ik niet op m`n zender.
advies graag.